Banden voor 27 inch velgen

Plaats reactie
Viscount

Banden voor 27 inch velgen

Bericht door Viscount »

De onderdelen van de Viscount Aerospace Pro zijn bijna alle schoongemaakt en gepoetst. De derailleurs (Shimano Titlist en Crane) moeten nog in originele staat worden teruggebracht. De lakbeschadigingen zijn kaalgemaakt en gevuld met plamuur. Morgen de lak mengen tot de juiste kleur en voor de eerste keer lakken. Het verloopt voorspoedig...

De wielen meten 27 inch. Dat is niet zo'n gebruikelijke maat in de handel. Wie heeft er nog twee egaal zwarte 27 * 1 1/4 (of smaller) banden liggen en wil ze wel verkopen?
fietser

Re: Banden voor 27 inch velgen

Bericht door fietser »

Wie heeft er nog twee egaal zwarte 27 * 1 1/4 (of smaller) banden liggen en wil ze wel verkopen?
Ik :-) Als je wilt kan ik morgen een foto maken van hoe de banden uitzien, de prijs zal geen obstakel vormen. Moet ik alleen nog je mailadres hebben.

Groeten,
Fietser
Viscount

Bericht door Viscount »

Met plezier doe ik dat. Hoe stuur ik een PB (persoonlijk bericht)? Ik kan in het profiel geen e-mail adres vinden.
fietser

Bericht door fietser »

Ik zie dat je geen clublid bent, dan werkt contact opnemen via een PB voor jou niet. Mail mij maar per ommegaande aan *****@*****.**.
Plaats reactie