Ik was al een tijdje onaangemeld actief op deze site maar omdat ik t toch niet kon laten mee te praten en te reageren heb ik me dan toch aangemeld!
Zelf ben ik een grote liefhebber van alles wat oud is (ook kort terug te lezen in mijn voorsteltopic) en omdat dit toch de offtopic rubriek is wilde ik jullie vragen welke andere oude spullen jullie in t bezit hebben of dat er uberhoupt meerdere vintage liefhebbers zijn! Niet alleen koop ik bijna altijd mn kleding online. Zelf zoek ik ook graag het internet af naar leuke websites welke in het echte leven waarschijnlijk oude rommelmarktjes zouden zijn. Ook qua kleding zie ik er graag wat 'ouder' uit, dan waan ik me een beetje terug in de vroegere tijden. Op Mona-mode.nl bestel ik vaak rokken die ik dan zelf door er een vintage top op te doen weer de vintage look geef, heerlijk vind ik 't om daarmee bezig te zijn!
Dus deze thread wil ik graag benutten voor andere liefhebbers van vintage spullen in het algemeen, niet alleen oude fietsen maar ook oude meubelstukken, verzamelobjecten, kledij, postzegels allemaal uit de goede oude tijd noem t maar op! Je kan hier kwijt wat je t fijnst vond aan de tijd of je verzamelobjecten posten, leuke verhalen over 'vroeger' en ga zo maar door, zelf zal ik straks wat fotootjes maken van mn fietsen en wat vintage spullen!
Liefs Melie