Goedenavond allemaal, hierbij wil ik mij even voorstellen: Chiel is de naam en hoe gek het ook klinkt, ik hou van oude fietsen en spaar ze, ik heb een voorkeur voor Gazelle's maar ook andere mooie exemplaren kunnen mij bekoren. Hoe orgineler hoe beter. Ik houd niet van opknappen, maar mocht het niet anders kunnen geef ik daar wel mijn eigen draai aan en wordt het een eigenwijze fiets. Mijn topstukken zijn: een Gazelle kruisframe groen uit '57, een Transportfiets merk onbekend uit '32, een Long John uit '42, een Gazelle stationsfiets uit '52, een Gazelle stangenremfiets uit '54 Een Husqvarna zwanehalsframefiets met verende voorvork bouwjaar onbekend maar vermoedelijk wel uit de jaren 30, een Raleigh Grifter uit '80 enz.
maw ruimte tekort
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
welkom op het forum!!
Leuke gevarieerde collectie!
groet,
Maarten B
Leuke gevarieerde collectie!
groet,
Maarten B
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Hey Chiel!
jij ook hier! Welkom
Hoe is het met je groene Gazelle kruisframe? Doen mijn donorwielen het nog steeds goed?
grtz, Nick
jij ook hier! Welkom

Hoe is het met je groene Gazelle kruisframe? Doen mijn donorwielen het nog steeds goed?

grtz, Nick
Less is more 

-
Hey Nick,
Hij staat idd nog op jouw wielen, zijn supersterk, ik ga met 2 kinderen op die fiets en ze geven geen krimp(die wielen dan, de kinderen is een ander verhaal). Al overweeg ik er een 3 versnellingsnaaf in te maken met de tijd die uit mijn andere Gazelleherenstangenremfiets moet komen.
mvrgr. Chiel
Hij staat idd nog op jouw wielen, zijn supersterk, ik ga met 2 kinderen op die fiets en ze geven geen krimp(die wielen dan, de kinderen is een ander verhaal). Al overweeg ik er een 3 versnellingsnaaf in te maken met de tijd die uit mijn andere Gazelleherenstangenremfiets moet komen.
mvrgr. Chiel
Hey Chiel,
ok super!
Whaha, je kinderen wel een beetje dus, als ze er opzitten
Ook wel lekker natuurlijk, bij zware vracht
grtz, Nick
ok super!

Whaha, je kinderen wel een beetje dus, als ze er opzitten

Ook wel lekker natuurlijk, bij zware vracht

grtz, Nick
Less is more