goeiemorgen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
wouterr

goeiemorgen

Bericht door wouterr »

Goeiemorgen,
Bij deze stel ik mij even voor. Ik dacht dat mijn aanmelding mislukt was maar ik zie net dat ik gewoon een bericht kan plaatsen. Mijn naam is Wouter (34), ik woon in de omgeving van Groningen en ik heb dit forum gevonden omdat ik met een oude fiets bezig ben die iets ouder blijkt te zijn dan ik had gedacht. Maar ik zal even de juiste plek opzoeken om daar een vraag over te stellen. Ik ben niet specifiek bezig met oude fietsen, maar ik probeer wel te maken wat stuk is en oude fietsen zijn wel dankbare objecten omdat het wel raar moet lopen wil je er niet nog iets bruikbaars van maken. Ik ben geen originaliteits-purist en ik hoop maar dat ik daardoor niet meteen weer wordt verbannen :D maar dat zie ik dan wel weer. Groetjes Wouter
wimjansen

Re: goeiemorgen

Bericht door wimjansen »

Hoi Wouter,

Verbannen doen we alleen in uitzonderlijke gevallen! Het belangrijkste is dat we allemaal plezier aan onze hobby, zeg maar passie, beleven. Ik ben wel benieuwd over wat voor fiets je het hebt. Bij Groningen denk ik aan een bepaald merk, maar wellicht heb je een verrassing. Zet maar eens een foto van je object op het forum, dan komt de rest wel goed...
Wim
DCR gaat nooit verloren....
wouterr

Re: goeiemorgen

Bericht door wouterr »

Hoi Wim,
Het is gewoon een gazelle hoor geen Rondeel helaas :D , ik heb er net een topic over gestart bij de technische sectie. Maar ik dacht dat het gewoon een oud barrel was maar nu blijkt ie toch ruim een halve eeuw oud te zijn, wat een leuk gegeven is maar ook lastig...
Wouter
Plaats reactie