Met ook een aantal vragen erover. Graag hoor ik meer van jullie.

Allereerst het begin verhaal: Fiets werd aangeboden op Marktplaats, zonder foto.
Na mail contact kreeg ik het framenummer: 00065... Heel raar.
Ik er naartoe. Poetsen op de "000"... Fiets gekocht.
Daar bleek CCG te staan. Daarna van Balkbrug naar Hoogeveen gefietst. De fiets had er zin in! Het leek erop dat de fiets heel graag terug wilde naar Groningen.
Onderweg en terug in de stad viel het mij op dat er nog veel meer merkwaardige afwijkingen waren.
Er staat een "1" op het voorspatbord geschilderd en dat doet mij Duits aan.
Ik hoop dat iemand mij daar wijzer over kan maken.
Via via gehoord dat het voortandwiel ook geen Fongers is. Gelukkig had ik er nog een liggen, alsook een andere (originele) voorvork en Fongers wielen.
Waarna het waarachtig weer op een echte Fongers fiets begon te lijken.
Nu is mijn andere vraag: Welke leeftijd heeft deze fiets? En is er ook maar iemand die mij iets meer over deze fiets kan vertellen?
Het oude tandwiel is van een ander merk waarschijnlijk, kan iemand mij vertellen van welk merk fiets het is?
Over de trapas: Op de bracket zitten twee klinknageltjes, waar waarschijnlijk een plaatje op heeft gezeten, ook zeer apart. Dus wie weet er meer?
Hij schijnt overigens in de buurt van Balkbrug een tijd als "kroegfiets" gebruikt te zijn.
Als iemand mij nog aan verdere onderdelen kan helpen voor de fiets, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Regina