Ik zoek voor mijn Phoenix transportfiets nog een koplamp.
Volgens de folder moet deze van Phoenix of Nordlicht zijn geweest. Er is nog een derde merk vermeld in de folder maar die kan ik zo niet thuis brengen.
De foto uit het foldertje vond ik op de transportfiets.net site zelf heb ik de folder nog niet bemachtigd.
Phoenix transport koplamp
- HJvMontfort
Phoenix transport koplamp
- Bijlagen
-
- transportfiets_1243.jpg (67.13 KiB) 3946 keer bekeken
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Re: Phoenix transport koplamp
Beste hjwspan,
Uit welke periode was de fiets ook alweer? Ik heb misschien wel een compleet setje liggen.
Groeten, Y.
Uit welke periode was de fiets ook alweer? Ik heb misschien wel een compleet setje liggen.
Groeten, Y.
Sportief fietsend!
- HJvMontfort
De fiets is uit 1963
Hoe groter de koplamp hoe beter natuurlijk!
Hoe groter de koplamp hoe beter natuurlijk!
Hoi Harrie,
Ik heb nog een grote koplamp liggen van Phoenix dus als je er onverhoopt niet aan kunt komen moet je maar iets laten weten.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik heb nog een grote koplamp liggen van Phoenix dus als je er onverhoopt niet aan kunt komen moet je maar iets laten weten.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Beste Harrie,
De koplamp en dynamo doe ik liever als setje weg of houd ze zelf als setje bij elkaar. Het lijkt me daarom handiger als je de koplamp van Charles overneemt.
Groeten, Y.
De koplamp en dynamo doe ik liever als setje weg of houd ze zelf als setje bij elkaar. Het lijkt me daarom handiger als je de koplamp van Charles overneemt.
Groeten, Y.
Sportief fietsend!
- HJvMontfort
Ik had de dynamo al stuk gemaakt toen ik probeerde deze open te maken. Dus die kan ik ook heel goed gebruiken Yorick!