Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Trebel

Even voorstellen

Bericht door Trebel »

Hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld op dit forum, en dacht, laat ik me meteen maar even voorstellen!
Ik ben Albert, 24 jaar, student. Zelf heb ik geen oude fietsen, maar hobby graag aan fietsen, zo komt er wel eens een oudje langs (in de huidige functie als studentenfiets). Meestal is het niet veel meer dan een kabeltje vervangen, ketting spannen etc. De fiets (Gazelle Populair, dames) waar ik nu aan werk (van een huisgenoot) vergt echter wat meer moeite, de lagers van de trapas zijn aan gort, en hebben wat meer stuk gemaakt dan goed is. Details daarover zal ik wel posten in het daarvoor bedoelde subforum.

- Albert

Ps. van het lezen van de verhalen hier krijg ik enorm veel zin om ook eens wat serieuzer aan een fietsrestauratieproject te beginnen, nu heb ik meerdere fietsen die wel een opknapbeurt kunnen gebruiken, maar allemaal waarschijnlijk niet echt oud (alleen een Gazelle "Tour de France" is wat ouder, maar van welk jaar? geen idee).
maartenB

Re: Even voorstellen

Bericht door maartenB »

welkom op het forum!
En als je je Gazelle Tour de France even toont met een foto en framenummer zullen wel ongeveer kunnen schatten hoe oud die is. Meestal eind jaren 70, begin jaren 80.
groetjes!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Trebel

Bericht door Trebel »

Bedankt! Ik zal binnenkort eens een paar foto's maken :)
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Welkom op het forum. Ik zie steeds meer leeftijdsgenoten op het forum verschijnen. Uiteraard hoop ik ook dat hiermee het aantal jonge leden van de vereniging stijgt en dat er ook wat meer jonge gezichten op de evenementen verschijnen.

Wat heb je zoal aan oude fietsen en onderdelen staan?

Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Trebel

Bericht door Trebel »

Hey,