GEZOCHT: rode shifter Torpedo Dreigang

Plaats reactie
jasmijn

GEZOCHT: rode shifter Torpedo Dreigang

Bericht door jasmijn »

Hallo! Ik ben al een jaar op zoek naar een rode shifter van Torpedo Dreigang (zie bijlage). De mijne is kapot en is nu op een slangekop gesoldeerd, maar dat is een tijdelijke oplossing. Weet iemand waar ik zo'n shifter zou kunnen vinden?
Bijlagen
005.JPG
005.JPG (91.26 KiB) 2781 keer bekeken
maartenB

Re: GEZOCHT: rode shifter Torpedo Dreigang

Bericht door maartenB »

als je handig bent en denkt dat je van 2 één kunt maken kan ik je wel helpen.

mail maar naar: bokslag @ dds. nl

groetjes,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Ik heb er een stuk of drie liggen, dus je mag er wel ééntje voor 7,50 euro ex. verzending overnemen.

Een andere optie: Ik wil 'm wel ruilen tegen de blauwe shifter voor de Modell 55 naaf van Torpedo.

Mocht je naar één van de verenigingsevenementen gaan, dan spaart het je de verzendkosten uit.

Ik hoor het wel.

Groeten, Y.
Sportief fietsend!
jasmijn

Bericht door jasmijn »

Durabo88 schreef:Ik heb er een stuk of drie liggen, dus je mag er wel ééntje voor 7,50 euro ex. verzending overnemen.

Een andere optie: Ik wil 'm wel ruilen tegen de blauwe shifter voor de Modell 55 naaf van Torpedo.

Mocht je naar één van de verenigingsevenementen gaan, dan spaart het je de verzendkosten uit.

Ik hoor het wel.

Groeten, Y.
Sorry dat ik wat laat reageer, maar ik moest even uitvinden hoe ik een reactie kon plaatsen. Ik hoop dat het nu goed gaat.
Heel graag ga ik in op uw aanbod.
Met vriendelijke groet, jasmijn
Plaats reactie