Ik ben Pieter ik ben 21 jaar en kom uit het mooie oosten van het land. Ik verzamel en handel in fietsen,
Ook heb ik een aantal fietsen die eigenlijk niet meer bij me weg gaan omdat ze gewoon super zijn ! Zowel in de staat waarin ze verkeren als hoe ze fietsen.
Allereerst heb ik 2 gazelle impala's omafietsen met een varkensneus achterlicht (een rond vast achterlicht) waarvan 1 in een bijna nieuwstaat die ook geheel origineel is.
Dan heb ik nog een gazelle speciaal exclusieve topklasse herenfiets antraciet van kleur met gouden striping framehoogte H61 met sturmey archer 3 versnellingen en trommelremmen met stangenremmen, Brooks zadel etc. Ook geheel in een superstaat.
Ook heb ik nog een grijs/groene gazelle superieur herenfiets framehoogte H57 met s.a. elite 3 versnellingen en trommelremmen (zonder stangoverbrenging, lederen brooks zadel met lederen zadeltasje, Ook deze fiets bevind zich in een bijna nieuwstaat.
En ik heb nog een oude batavus supersport damesfiets, Is origineel, maar het is geen mooie fiets ! Heeft bij de vorige eigenaren nogal veel buiten gestaan dus heeft zij aardig wat roest opgelopen. Maar het belangrijkste is dat niks ''doorgerot'' is.
Zo dit lijkt me wel even genoeg

Groeten van Pieter