Een nieuwe fietser:)

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
fongers

Een nieuwe fietser:)

Bericht door fongers »

Hallo,

Ik ben Mark Gerding, 23 jaar oud en ik woon in Hoogeveen. Ik ben sinds mijn 17 jaar bezig met oude fietsen. Over het algemeen ben ik het meest met Fongers bezig, en heb daar ook een paar mooie exemplaren van. Waaronder een complete BB70 uit 1925 met enkele bovenbuis. Jullie kennen hem vast wel van Yahoo. In mijn dagelijks leven ben ik fietsenmaker in Beilen. Dit doe ik nu ongeveer 8 jaar met heel veel plezier :) Verder ben ik ook veel met audio bezig, en heb in de loop der jaren een mooie stereo installatie bij elkaar gespaard, waar ik iedere dag van genieten kan. Verder heb ik nog een Yamaha FS1 GS uit 1973, maar hier heb ik een poos geleden een ongeluk mee gehad.. Dus die moet ik nog weer opknappen.

Nu weten jullie het een en ander van mij :)

Mvgr Mark
Elibert van Dalen

Re: Een nieuwe fietser:)

Bericht door Elibert van Dalen »

welkom enne jij bent vast de jongste hier!!! al ben ikzelf ook niet de oudste.. een fs1 erg mooi spul! maat van me heeft er ook 1 z,n vader heeft er zeker een stuk of 10/15..
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
fongers

Bericht door fongers »

Bedankt Elibert :D Het zou best kunnen dat ik de jongste ben hier haha.Fs1tjes is mooi spul inderdaad :)
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Hallo Mark,

Ik ben ook tot 13 augustus nog 23 jaartjes oud. Klinkt als een mooie Fongers, waarschijnlijk al een keer op het vorig forum voorbij zien komen. Zelf ben ik met een CCG-60 uit 1918 bezig.

Groeten,

Yorick.
Sportief fietsend!
fongers

Bericht door fongers »

Hoi Yorick,

Ja Er staan een redelijk aantal foto's op Yahoo van mijn BB70 uit 1925.

Leuke fiets die CCG uit 1918! Ik heb er ook een reactie bij geplaatst in ''Toerfietsen'' Lees het maar even :)

Groetjes Mark
HAUDIO

Bericht door HAUDIO »

Hallo mark Ik heb contact met je gehad in een Facebook audiogroep. Ik had je toen beloofd om bij mijn plaatselijke fietsreperateur na te vragen of hij nog oude fongers onderdelen heeft . Nu ben ik er afgelopen vrijdag geweest en heb hem gevraagd. Hij heeft idd nog onderdelen, en ook nog een oude fongers fiets. Je zou voor de aardigheid eens moeten gaan kijken. Fietszaak Dijkema in Appingedam. Ik heb ook nog wat foto's gemaakt.
Bijlagen
20181109_163001.jpg
20181108_161856.jpg
20181109_163022.jpg
Plaats reactie