Ik wil een ieder die zijn bijdrage gegeven heeft aan het deze site en in het bijzonder Sandra en haar man bedanken voor de nieuwe site.
Ik moet er nog een beetje aan wennen maar dat lijkt me normaal met een andere opbouw dan ik gewend was van het oude forum. Het werkt prima en zonder haperen dat is in ieder geval alweer een verbetering op het forum van Yahoo waar je berichten soms niet geplaatst werden. Als je dan een lap text geschreven had die dan niet geplaatst werd was ik af en toe best pissig, vooral omdat ik dan even vergeten was een kopietje te maken.
Ik moet wel zeggen dat ik het nog steeds jammer vind dat we de fotobank kwijt zijn en wil benadrukken en ik heb er al om gevraagd dat ik deze graag terug zou zien op het forum. Ik zocht zo vaak even op het fotoarchief naar een detail of een fiets voor ik een vraag stelde of een topic opende of er al wat bekend was. Deze informatie is nu allemaal weg.
Van mijn eigen fietsen heb ik zelf de foto's niet meer van b.v. fietsen die ik heb verkocht. Dat we die data kwijt zijn vind ik echt een gemiste kans voor het nieuwe forum.
Verder, ga zo door en ik hoop dat het een actieve gemeenschap wordt met veel fietsenwetenswaardigheden.

groeten,
Michiel Röben