Dag Jos,
En ik wilde van deze BB nog wel mijn prestige project maken...
Je snapt zeker wel dat je me nu juist 'triggered' om er wel weer een zo origineel als mogelijke fiets van te maken (ik vind de fiets namelijk wel bijzonder...). Ik krijg haast het gevoel dat je dat expres doet...
De basis van de BB is wat mij betreft prima, de fiets zit nog in de originele lak, het biezenwerk is nog fraai en er is in een recent verleden nog niet door overenthousiaste liefhebbers aan gelakt.
Verschepen van al dat Nederlands erfgoed (zeker een BB uit de jaren '20) naar Indonesie moet maar eens afgelopen zijn.
Zelfs de gerenommeerde Nederlandse handelaren snappen dat dat niet helemaal in de 'lamphaak' is... Sterker nog zelfs mijn inmiddels opgebouwde Indonesische contacten snappen dat we dit spul gewoon hier moeten houden. Voor de handel kun je prima uit de voeten met minder zeldzaam spul. Indonesische postzegels schijnen het ook goed te doen...
Daarnaast worden ook in Nederland prima bedragen betaald voor deze fietsen en we weten inmiddels dat fietsen die worden verscheept soms in erbarmelijke staat arriveren. Gewoon hier houden dus! Als iemand per se discreet van zijn spullen af moet mogen ze mij altijd bellen.
Ik zal de letters eens opmeten. Ze lijken in ieder geval van een roestvrij metaal te zijn. Ik zit er aan te denken ze op een houten plaat te monteren en te voorzien van Neon Flex. Dit lijkt op Neon verlichting maar heeft als basis LED verlichting (stukken duurzamer en goedkoper).
Leuk voor de kerst!