Nieuw
Nieuw
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik zocht naar een instructie voor (de)montage van een versnellingsnaaf. Vroeger deed ik dat uit het hoofd, maar sinds Internet kan ik 'opeens' niet meer zonder handleiding. Geweldig om alle enthousiaste restauratie en klusprojecten op dit forum te zien. Mag zelf graag wielerkoersjes rijden (40+ categorie) op titanium racers. Voor woon-werk (20 km/dag) rij ik heel relaxed op een jaren 50 Gazelle. Net als met mijn racefietsen ben ik geen enorme poetser en geef ik niet zo heel veel om uiterlijk. Ik hou van basic en mijn fietsen moeten mechanisch helemaal in orde zijn en top rijden. Hoewel ik mijn fietsen altijd zelf opbouw en onderhoud, gaat het mij primair om het fietsen zelf. Wellicht gaat dit nog veranderen als ik wat langer op dit forum rondkijk.
Re: Nieuw
welkom op het forum!
Wel grappig dat je nu een handleiding gebruikt. Gaat het afstellen van de naven dan ook beter?
groet,
Maarten
Wel grappig dat je nu een handleiding gebruikt. Gaat het afstellen van de naven dan ook beter?
groet,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net