Mijn grote liefde, zelfgebouwd met onderdelen die elkaar nooit hadden mogen ontmoeten, een redelijk hoog Phoenix frame wat we ergens gevonden hadden, met twee voorspatborden, een geschuurd mountainbike stuur met de barends als handgrepen en omgekeerde VT koplamp aan het stuur, deze fiets ging stuk, waarna ik een ongelooflijk slecht gemaakte Gruno (omdat mijn grootvader daar gewerkt heeft) kocht bij een locale fietsenmaker...

...en toen kreeg ik een Gazelle van kennissen, die het tot vorig jaar uitgehouden heeft maar waarvoor ik eigenlijk een goede trapas nodig heb. (2005)

Hier nog een foto uit 2004, hier had ik bedacht dat een stuur voor stangen remmen van mijn Gruno fiets best te gebruiken was om twee lampen op te bouwen, dus met een tweede VT lamp van mijnheer Dieleman (destijds mijn leraar Engels) het perfecte object om overheen te springen.

Voor een opdracht van school voor het eerst getracht een oude fiets op te knappen, mijn Wapen van Leiden fiets in betere tijden, het lakken ging me niet goed af, dus die moet nog eens opnieuw, voor de leuk een rekje erop en warempel ik kan nog meer meenemen!

Mijn voor voorlaatste werk was bij een bouwer van elektrische steppen, dit ben ik met mijn machine

En dan de dagen van nu en hier, een lekker voorjaars-dagje fietsen naar Bergum op mijn legerfietsje