Hallo,
mijn naam is Donny, ik woon Wildervank.
Ben 18 jaar oud.
ik ben begonnen met fietsen opknappen toen ik 14/15 was.
mijn eerste projectje was een Gazelle Sport Primeur die eigenlijk technisch sloop klaar was.
en zodoende ben ik fietsen gaan restaureren.
voornamelijk Gazelle.
mijn verzameling bestaat uit 2x Batavus en 8x Gazelle.
mijn motto is: hoe viezer hoe mooier.
aangezien ze dan vaak nog origineel zijn.
even voorstellen
- cowboy don
even voorstellen
Mijn sport is transport.
Re: even voorstellen
Welkom Donny! Mooi dat er weer een fietsliefhebber van Groningse bodem zich hier aanmeld.
Overigens zie ik in je verzameling geen enkele Groningse fiets...
Wist je dat de merken Veenlust en Noordster bij jou uit de buurt komen (Veendam) en dat hier nog exemplaren van te bekijken zijn in het fietsmuseum Kropswolde? Misschien leuk om eens te gaan kijken...
Overigens zie ik in je verzameling geen enkele Groningse fiets...

Wist je dat de merken Veenlust en Noordster bij jou uit de buurt komen (Veendam) en dat hier nog exemplaren van te bekijken zijn in het fietsmuseum Kropswolde? Misschien leuk om eens te gaan kijken...

Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
- cowboy don
Hallo,
Toevallig heb ik wel een kwikstep die ooit bij de dealer in Groningen stond van de bult afgehaald.
En ben tot aan een half jaar terug vooral met jaren 60 tot 80 bezig geweest. En heb drie week terug een gruno overgekocht van museum kropswolde.
Maar ben eigenlijk op zoek naar fongers restauratie project. Ben niet bang voor roest als het frame maar recht is.
Groet,
Don.
Toevallig heb ik wel een kwikstep die ooit bij de dealer in Groningen stond van de bult afgehaald.
En ben tot aan een half jaar terug vooral met jaren 60 tot 80 bezig geweest. En heb drie week terug een gruno overgekocht van museum kropswolde.
Maar ben eigenlijk op zoek naar fongers restauratie project. Ben niet bang voor roest als het frame maar recht is.
Groet,
Don.
Mijn sport is transport.
Hallo Donny, Kom eens langs bij fietsmuseum de barrel ik heb misschien nog wel wat voor je. 0592 413299. groet Anne Maris
- cowboy don
Hallo,
Zou u niet eventueel wat foto's kunnen sturen, moet alles op de fiets doen. mocht er wat tussen zitten willen mijn ouders wel mee, maar voor de rest moet ik alles op de fiets doen.
en dan ligt Haulerwijk niet naast de deur.
Groet,
Don
Zou u niet eventueel wat foto's kunnen sturen, moet alles op de fiets doen. mocht er wat tussen zitten willen mijn ouders wel mee, maar voor de rest moet ik alles op de fiets doen.
en dan ligt Haulerwijk niet naast de deur.
Groet,
Don
Mijn sport is transport.