'k Zat net te kijken in de agenda en ook nog even in de evenementenkalender maar kwam nergens een vermelding van de Fietsenverzamelbeurs Berlicum tegen dus ik plaats hier maar even een link naar de site van Simon van Erp.
http://www.fietsenverzamelbeurs.nl/
Zou zonde zijn als het gemist wordt, toch?
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Fietsenverzamelbeurs Berlicum
Fietsenverzamelbeurs Berlicum
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Re: Fietsenverzamelbeurs Berlicum
Ik had hem wel in de maandmailing staan laatste keer, en hij staat ook in het komende clubblad.
Sandra of ik zal hem ook in de evenementenagenda zetten.
Helaas kan ik die dag niet, dat wordt de eerste keer dat ik hem mis.

Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Scherp Charles!
Ik heb hem er direct bij gezet.
Ja, jammer dat je niet kunt maar ik zal proberen om weer een paar leuke foto's te maken dan kan je er nog een beetje van nagenietenmaartenB schreef:Ik had hem wel in de maandmailing staan laatste keer, en hij staat ook in het komende clubblad.

Het is op dit moment zo'n beetje de leukste beurs voor oude fietsen vind ik.
Top!Sandra schreef:Scherp Charles!

Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
-
Ja de beurs is eigenlijk een beetje enig in zijn soort en beter dan de laatste versies van Vehikel. Vroeger de beurs waar iedereen naar toe ging. Simon heeft een mooi evenement neer gezet en ik vermoed dat de beurs nog wel wat zal groeien de komende jaren. Top Simon, ik hoop je weer te zien in oktober.
Groeten,
Michiel
ps ik ben nog op zoek naar een aantal mensen voor een activiteit in den Haag op 11 oktober. Een doorsnee van onze fietshistorie zou mooi zijn.
Groeten,
Michiel
ps ik ben nog op zoek naar een aantal mensen voor een activiteit in den Haag op 11 oktober. Een doorsnee van onze fietshistorie zou mooi zijn.