Foto's Beurs Vianen
Foto's Beurs Vianen
Vandaag weer een ouderwets gezellige beurs te Vianen gehad. Bijgaand tevens een linkje met de rest van de foto's. Groet, Rutger. https://onedrive.live.com/redir?resid=4 ... AEE%215234
- Bijlagen
-
- P1010930 - kopie.JPG (43.36 KiB) 8771 keer bekeken
Re: Foto's Beurs Vianen
Inderdaad een zeer gezellige beurs, leuk om veel van de bekenden weer gezien te hebben! En een mooie lampenexpo op het podium!
groetjes!
Maarten
groetjes!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
De beurs wordt door jouw foto's prima weerspiegeld. Er zijn de mooie onderdelen en spullen te zien, maar in de eerste plaats zijn er veel van de "bekende koppen" te zien, de liefhebbers die al jaren bij de kern van de clubevenenmenten horen en die ook vandaag weer aan het gezellige karakter van de beurs hebben bijgedragen.
Wel had ik de indruk dat het aantal bezoekers in het verleden soms wat groter is geweest. Het was op geen moment dringen, en al relatief vroeg werd er opgeruimd. Ik hoop dat de standhouders toch tevreden naar huis konden gaan, want van gezelligheid alleen kan zo'n beurs ook niet leven.
Groeten,
fietser
Wel had ik de indruk dat het aantal bezoekers in het verleden soms wat groter is geweest. Het was op geen moment dringen, en al relatief vroeg werd er opgeruimd. Ik hoop dat de standhouders toch tevreden naar huis konden gaan, want van gezelligheid alleen kan zo'n beurs ook niet leven.
Groeten,
fietser
-
Het is een gezellige beurs om te bezoeken, dit was voor mij de 1e keer maar leuk, ik heb nog een Belgische Fiets kunnen meenemen uit de jaren 30 met verende vork , ook nog wat documentatie materiaal , ik had bakken bij me met lampen en een kruisframe maar toen ik zag wat er allemaal aangeboden werd liet ik het maar in de auto staan, zeker het bezoeken waard,
Groetjes Hans
Groetjes Hans
inderdaad, de fotos geven een mooi beeld van de sfeer, bedankt Rutger.
Hans, raar te horen dat je de spullen niet hebt aangebracht. De grote kracht van deze beurs, nou ja, ik noem het geen beurs, het is eerder een leden- en ruildag. Je had met je materiaal zeker wel iemand blij kunnen maken en ook jezelf met de verdienste ervan.
Bijzonder warm vond ik trouwens het enthousiasme waarmee sommigen hun waar ten prooi gooiden, want zeg nu zelf, een diepvrieszakje met waardevolle fietsonderdelen voor een euro, alles op de tafel aan 2 euro / stuk of opruiming aan 1 euro ... het maakt je toch wat hebberig
Zelf heb ik voor mij onbruikbare spullen van eigenaar kunnen laten wisselen en toch nog wat leuke dingen kunnen scoren. Zo ben ik met een Gazelle thuis naar huis getrokken die geen Gazelle is
en kan ik binnenkort een tiener blij maken met een mooie Gazelle Speciaal 20" die nog wat finetuning nodig heeft.
Met dank aan Michael en alle betrokkenen om deze (internationale
) samenkomst mogelijk te maken.
Hans, raar te horen dat je de spullen niet hebt aangebracht. De grote kracht van deze beurs, nou ja, ik noem het geen beurs, het is eerder een leden- en ruildag. Je had met je materiaal zeker wel iemand blij kunnen maken en ook jezelf met de verdienste ervan.
Bijzonder warm vond ik trouwens het enthousiasme waarmee sommigen hun waar ten prooi gooiden, want zeg nu zelf, een diepvrieszakje met waardevolle fietsonderdelen voor een euro, alles op de tafel aan 2 euro / stuk of opruiming aan 1 euro ... het maakt je toch wat hebberig

Zelf heb ik voor mij onbruikbare spullen van eigenaar kunnen laten wisselen en toch nog wat leuke dingen kunnen scoren. Zo ben ik met een Gazelle thuis naar huis getrokken die geen Gazelle is

Met dank aan Michael en alle betrokkenen om deze (internationale

het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
ter info van iedereen: de tafel met onderdelen voor 1 en 2 euro bestond uit een schenking die de club heeft gehad van een fietsenmaker.
Zo konden de leden profiteren van lage prijzen, en haalt de club de kosten voor deze beurs er weer uit.
Nadeel was wel dat ik bleef zitten met mijn bakken vol sturmey archer vernellingsnaven, want de buurman bood ze wel heeeel goedkoop aan!

Zo konden de leden profiteren van lage prijzen, en haalt de club de kosten voor deze beurs er weer uit.
Nadeel was wel dat ik bleef zitten met mijn bakken vol sturmey archer vernellingsnaven, want de buurman bood ze wel heeeel goedkoop aan!

Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
het ziet erg gezellig uit ; zelf ben ik nog nooit op zo,n beurs geweest maar wat me wel opvalt is het ,, grijze karakter ,, van de bezoekers; dit bedoel ik echt niet negatief maar zo lijkt het wel of het hoofdzakelijk een liefhebberij is van 65 + ers
ach zo, wat een gemoedsrust.maartenB schreef:ter info van iedereen: de tafel met onderdelen voor 1 en 2 euro bestond uit een schenking die de club heeft gehad van een fietsenmaker.
Ik geneerde me al om aan deze lage prijzen te kopen

klopt, op de terugweg naar huis maakte Paul dezelfde opmerking.de rode schreef:wat me wel opvalt is het ,, grijze karakter ,, van de bezoekers ... zo lijkt het wel of het hoofdzakelijk een liefhebberij is van 55+'ers *1
De jongere leden (<30) kon je wel op een paar handen tellen.
Die enkelen zijn dan gelukkig wel heel erg enthousiast.
*1: om relevante redenen verlaagd van 65 naar 55

Schijn bedriegt, sommigen worden al rond hun veertigste grijs. Anderen zoals ik nooitzo lijkt het wel of het hoofdzakelijk een liefhebberij is van 65 + ers

Je bent thuis gekomen met de meest bijzondere Gazelle die er op de beurs stond!Zo ben ik met een Gazelle thuis naar huis getrokken die geen Gazelle is
Groeten,
fietser
haha, het is maar hoe je het bekijkt, Fietser.asterduc schreef:Zo ben ik met een Gazelle naar huis getrokken die geen Gazelle isfietser schreef:Je bent thuis gekomen met de meest bijzondere Gazelle die er op de beurs stond!
Een fordje met een ster op de koffer is dan de meest bijzondere mercedes?

Laten we de creatievelingen maar niet op ideeën brengen of er rijden straks nog meer "bijzondere" oude fietsen rond