Oud peuterfietsje

Vragen en discussies over fietsen waarvan (nog) niet duidelijk is hoe oud of van welk merk ze zijn.
Plaats reactie
Marjolein
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2015, 07.44

Oud peuterfietsje

Bericht door Marjolein »

Goedendag, ik heb geen idee of ik op het juiste adres ben met mijn vraag maar ik wil graag het volgende laten zien (zie foto, bel en franjes kunnen eraf uiteraard). Ik heb nog een oud peuterfietsje van toen ik en mijn zus klein waren. Het is vermoedelijk uit 1971 of 1972, mijn zus was in 1972 3 jaar en toen fietste zij erop. Wij hebben hem nu voor onze kinderen gebruikt maar nu is het eigenlijk overbodig. Ik wil het fiets niet zo maar naar de schroot doen. Weet iemand misschien een verzamelaar die zoiets verzameld? Of wat is zoiets nu waard? Misschien valt het wel onder speelgoed in plaats van de fietsen? Groetjes Marjolein.
Bijlagen
peuterfiets 1972?
peuterfiets 1972?
IMG-20150104-WA0005.jpg (215.03 KiB) 3985 keer bekeken
de sjaal
Berichten: 47
Lid geworden op: 2 sep 2014, 20.42

Re: Oud peuterfietsje

Bericht door de sjaal »

Het zou misschien PUKY kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Lidnr13
Berichten: 398
Lid geworden op: 7 feb 2013, 20.13
Locatie: Bussum

Re: Oud peuterfietsje

Bericht door Lidnr13 »

Het fietsje ziet er nog goed uit. Het zou zonde zijn om het naar de schroothoop te doen. Het kan altijd nog naar de KRINGLOOP. Dan komt er van zelf iemand die er nog wat aan heeft.

Groeten van
Henk
Chiel fietst
Berichten: 91
Lid geworden op: 19 sep 2013, 21.40

Re: Oud peuterfietsje

Bericht door Chiel fietst »

leuk ding, daar is zeker een liefhebber voor te vinden op een verkoopsite... denk aan 10 - 25 euro
Gebruikersavatar
HJvMontfort
Berichten: 769
Lid geworden op: 28 jun 2012, 07.02
Locatie: Bitgummole
Contacteer:

Re: Oud peuterfietsje

Bericht door HJvMontfort »

Cool :)
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Plaats reactie