To sell or not to sell that is the question
To sell or not to sell that is the question
Nu het er op lijkt dat het zondag mooi weer zal worden ben Ik van middag maar eens aan het struinen gegaan om wat spullen bij elkaar te zoeken voor de kofferbak verkoop .
Je komt dan van alles tegen , waar bij je eerst denkt ,, misschien heb ik dat nog wel eens nodig ,, maar wetende dat ik tzt kleiner ga wonen bij m'n vriendin als m'n huis ooit verkocht word werd de stapel steeds groter .
Morgen alles maar eens sorteren zodat het soort bij soort in een doos zit en bedenken of ik wel of geen tafeltje mee neem .
Misschien toch ook wat carbid , kaars en olie lampen uitzoeken ik denk dat m'n vriendin niet honderd lampen in haar woon kamer wil hebben en dan heb ik het nog niet eens over alle dynamo,s en elektrische lampen .
Zal ik die leren motorjas mee nemen en beenkappen niet echt handig voor een fietser .
Zo kom ik steeds dingen tegen waar bij ik me afvraag of het wel mee moet .
En dan maar hopen dat ik niet alles weer mee terug hoef te nemen , stel je voor alles weer in pakken en thuis weer opruimen . Daarom twijfel ik of ik het wel doe .
Gelukkig heb ik nog een paar dagen de tijd en zien jullie zondag wel wat het geworden is .
Je komt dan van alles tegen , waar bij je eerst denkt ,, misschien heb ik dat nog wel eens nodig ,, maar wetende dat ik tzt kleiner ga wonen bij m'n vriendin als m'n huis ooit verkocht word werd de stapel steeds groter .
Morgen alles maar eens sorteren zodat het soort bij soort in een doos zit en bedenken of ik wel of geen tafeltje mee neem .
Misschien toch ook wat carbid , kaars en olie lampen uitzoeken ik denk dat m'n vriendin niet honderd lampen in haar woon kamer wil hebben en dan heb ik het nog niet eens over alle dynamo,s en elektrische lampen .
Zal ik die leren motorjas mee nemen en beenkappen niet echt handig voor een fietser .
Zo kom ik steeds dingen tegen waar bij ik me afvraag of het wel mee moet .
En dan maar hopen dat ik niet alles weer mee terug hoef te nemen , stel je voor alles weer in pakken en thuis weer opruimen . Daarom twijfel ik of ik het wel doe .
Gelukkig heb ik nog een paar dagen de tijd en zien jullie zondag wel wat het geworden is .
Re: To sell or not to sell that is the question
die gevoelens deel ik met je.
heb je het ooit nog eens nodig of niet.
maar we hebben nog een paar dagen bedenktijd.
gr pim
heb je het ooit nog eens nodig of niet.
maar we hebben nog een paar dagen bedenktijd.
gr pim
gewoon meenemen al die zooi, het wordt schitterend weer, er komen veel mensen, en ik zoek nog een oude motorbril.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Zeg!! Het gaat hier wel over fietsen hoor, motormuis... Hahhh!
Heeft er nog iemand onderdelen van een Triumph T140E?
Tot zondag allemaal.
Michiel
Heeft er nog iemand onderdelen van een Triumph T140E?
Tot zondag allemaal.
Michiel

Hey Michiel,
Heb eigenlijk nooit meer iets gehoord van het boek waar je bezig was, en waar ik op ingetekend had?
Gr.Nico
Heb eigenlijk nooit meer iets gehoord van het boek waar je bezig was, en waar ik op ingetekend had?
Gr.Nico
Ik heb wel wat oude motorbrillen , maar meestal is het elastiek niet zo best meer .maartenB schreef:gewoon meenemen al die zooi, het wordt schitterend weer, er komen veel mensen, en ik zoek nog een oude motorbril.
Zal even zien wat ik eventueel kwijt wil .
Om dat ik ooit nog een een pre 1920 motor wil hebben hou ik de oudste zelf .
-
Beste groep,
Bob Casimir, Eindhovense verzamelaar/restaurateur/kunstenaar heeft plannen om rijwiel-aviateur te worden.
Hij zoekt daartoe een oud roestig frame ,niet te hoog en in enige mate sportief (Frans,Belgisch?) om daar vleugels en luchtwieken aan te verbinden.
Wie zo iets over heeft graag mee nemen naar de kofferbakverkoop na de vergadering.
Bob zou zeer vereerd zijn.
Wie de naam nog ergens iets zegt; Hij was de man in Eindhoven waar we als groep op bezoek zijn geweest tijdens de Brabantse lentetocht enige jaren terug. Die zolder met foto`s motorfietsen en fietsen, en die mooie zondagse kamer.
Groeten,
Maarten
Bob Casimir, Eindhovense verzamelaar/restaurateur/kunstenaar heeft plannen om rijwiel-aviateur te worden.
Hij zoekt daartoe een oud roestig frame ,niet te hoog en in enige mate sportief (Frans,Belgisch?) om daar vleugels en luchtwieken aan te verbinden.
Wie zo iets over heeft graag mee nemen naar de kofferbakverkoop na de vergadering.
Wie de naam nog ergens iets zegt; Hij was de man in Eindhoven waar we als groep op bezoek zijn geweest tijdens de Brabantse lentetocht enige jaren terug. Die zolder met foto`s motorfietsen en fietsen, en die mooie zondagse kamer.
Groeten,
Maarten
Misschien is een frame van vliegtuigaluminium voor Bob aanbevelenswaardig
. Rutger

Maarten Waarlé schreef:Beste groep,
Groeten,
En die zo verschrikkelijk mooi kan schilderen
Maarten
-
Ha, ja Rutger dat zou ik ook nemen (aluminium) als het ging om luchtwaardigheid of de kans daarop..
Maar Bob is van de sfeer en maakt daar dingen ook na .
Zijn beeld is een roestige fiets met vleugels.
Je kent ze wel ;van die zwartwit foto`s van heldhaftig en zelfverzekerd kijkende mannen bij onmogelijke experimentele vliegtuigen.
De volgende foto (na de aanloop) laat zich raden. Het hele ding in de soep en geen meter gevlogen...
Anders dan bij de fietsenmakende gebroeders Wright die wel echt wisten waar ze mee bezig waren!
Gerrit, ik weet wat je bedoelt. Bob maakt geweldig nauwkeurige en ook heel sfeervolle potlood tekeningen.
Groeten,
Maarten
Maar Bob is van de sfeer en maakt daar dingen ook na .
Zijn beeld is een roestige fiets met vleugels.
Je kent ze wel ;van die zwartwit foto`s van heldhaftig en zelfverzekerd kijkende mannen bij onmogelijke experimentele vliegtuigen.
De volgende foto (na de aanloop) laat zich raden. Het hele ding in de soep en geen meter gevlogen...
Anders dan bij de fietsenmakende gebroeders Wright die wel echt wisten waar ze mee bezig waren!
Gerrit, ik weet wat je bedoelt. Bob maakt geweldig nauwkeurige en ook heel sfeervolle potlood tekeningen.
Groeten,
Maarten