Beurs Vianen: wie heeft een bijzondere gazelle?

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Durabo88

Beurs Vianen: wie heeft een bijzondere gazelle?

Bericht door Durabo88 »

Gaan we nog iets doen met verlanglijstjes voor de clubbeurs in Vianen?

Groetn, Y.
Sportief fietsend!
maartenB

Re: Beurs Vianen 14 november

Bericht door maartenB »

Verlanglijstjes weet ik niet, Yorick, maar wel dat we van Michael weer een kleine show mogen maken.
Wat dachten jullie van een show van mooie Gazelles? Past bij de geslaagde excursie in september en (tadaaa!) bij de hernieuwde Gazelle special in kleur die we komend jaar gaan uitbrengen (gratis voor leden).

Voor de nieuwere leden: op die beurs is altijd ruimte gebrek, maar we krijgen ruimte om een expo te maken van 7 of 8 aparte fietsen. Wie iets leuks heeft neemt het mee. We hebben dat al gedaan van sportfietsen, van kruisframes, van safeties, van NL fietsen voor 1920....

Michael (organisator van de beurs) neemt een vooroorlogse groene Gazelle X frame mee, die ook te koop is. Dan hoop ik van Maarten Waarlé op een mooie Gazelle nr 7, van Elibert op de Duitse gazelle. (ik roep maar wat) Wie heeft er wat moois staan en wil het tonen aan het volk???

Plaats je plannen in deze link of stuur me een PM als je iets wilt overleggen!!
Bijlagen
IMG_1227.JPG
IMG_1227.JPG (225.93 KiB) 8316 keer bekeken
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Michiel Röben

Re: Beurs Vianen: wie heeft een bijzondere gazelle?

Bericht door Michiel Röben »

Ik heb geen gazelle... Oh ja die omafiets, maar die zal niet zo bijzonder zijn toch?

Michiel
:oops:
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

zeg het maar hoor maarten. ik wil de gazelle d10 wel meebrengen eventueel. (mits het droog is moet hem namelijk op het fietsenrek vervoeren) groet
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
maartenB

Bericht door maartenB »

Dank je Elibert en Michiel.
Maar verder geen belangstelling? Verkeerde thema gekozen? Laat het weten, we kunnen het thema ook veranderen hoor.
Zonder jullie enthousiasme krijgen we dit soort shows niet van de grond.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
mazell99

Bericht door mazell99 »

Hallo Allemaal

Dat moeten dan aparte mooie Gazelle,s zijn .
Voor een volgende keer zat ik te denken aan minder bekende /onbekende merken bijvoorbeeld die van zelf assemblerende fietsenmakers of merken als The Bat ,The Hunt ,Bartje ,Hertenkop ,Katwijk ,Astra ,Evry en ga maar door Rijwielen die je ook bij de Tour tochten niet of nauwelijks tegen komt eventueel tot een bepaalde periode .
Weet niet of dit al eens geprobeerd is ben wel nieuwsgierig welke aparte Rijwielen er dan voor de dag komen .

Groetjes Mazell
Laatst gewijzigd door mazell99 op 5 nov 2015, 16.18, 1 keer totaal gewijzigd.
Maarten Waarlé

Bericht door Maarten Waarlé »

Ik kom ook met 1 of 2 Gazelle 7ens.
Ik moet nog even kijken of de 7K wat opgelapt moet worden
(banden en zo).

Ik vind trouwens een serie onbekende of kleine merken ook zeker zo leuk. Ik meen dat we het daarover in de Yahoo tijd (vorig forum) ook eens gehad hebben.

Dan zou ik m`n Joubert uit Haarlem mee nemen. Mooi fietsje!

Groeten,
Maarten
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

ed heeft vast ook nog wel iets??? ik wil er anders nog wel 1 meebrengen?
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
asterduc

Bericht door asterduc »

Elibert van Dalen schreef:ed heeft vast ook nog wel iets??? ik wil er anders nog wel 1 meebrengen?
ik ben die week in het buitenland en niet zeker of ik zaterdagochtend terug thuis ben. Vandaar dat ik geen belofte kan doen.

Maar als er nog een model uit de jaren 50/60 ontbreekt wil ik dat graag meebrengen, als ik tijdig terug ben natuurlijk.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Michiel Röben

Bericht door Michiel Röben »

Dames en heren,
Als het met de Gazelles niks wordt dan de racers van voor 1900. Daar zijn er wel een aantal van toch? Zou ik mijn (type) Gladiator (Rudge, Humber?) mee kunnen nemen.
Nog anderen die zulks hebben en willen laten zien? En anders gewoon een gezellige beurs. Een of twee Gazelle's is wel weinig om te tonen... Die van mij niet eens iets bijzonders behalve geheel origineel anno 1950 dames/omafiets plusminus.

Michiel ;)
Plaats reactie