Jeanke is mijn naam. Graag stel ik mij aan u voor.

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Jeanke

Jeanke is mijn naam. Graag stel ik mij aan u voor.

Bericht door Jeanke »

Hallo liefhebbers, ik ben Jeanke uit Maastricht.

Het lijkt mij geweldig eigenaar te worden van een transportfiets. Ik heb twee linkse handen waarmee ik het stuur van de auto prima mee kan bedienen, klussen is dus niet aan mij besteed. De transportfiets waar ik na op zoek ben zou een driewieler moeten zijn met een afsluitbare langere kist. Hiermee wil ik heel graag in Maastricht en omstreken dagelijks onderweg zijn voor mijn aankomend nieuwe promotionele en sociaal betrokken bedrijf www. NL-Nederland.nl
Mijn aankomend bedrijf is een digitaal platform waar mensen berichten kunnen posten voor zowel commerciële als sociale activiteiten. Het is een nieuws/actualiteiten internetsite. Als ik u in de toekomst kan plezieren met promotionele activiteiten dan houdt mij in gedachte.

Ik ben van 13 januari 1961 en binnenkort vier ik mijn 55-e verjaardag. In het dagelijks leven zet ik mij in voor voornamelijk de oudere senioren, mensen die niet meer in de gelegenheid zijn een klein klusje te klaren en in de thuissituatie vereenzamen. Met een transportfiets stel ik mijzelf in de gelegenheid twee doelen te dienen, het helpen van senioren en de promotie van mijn nieuwe bedrijf.
Jeanke is de naam zoals ik vroeger genoemd werd toen ik nog een kleine jongen van plusminus 10 jaar was. Na mijn HBO-studie heb veel van Nederland mogen zien als Uitvoerder en Horeca-ondernemer. Dit heeft mij gevormd waarbij ik de naam Jean weer heb ingeruild voor Jeanke.

Ik wil niet al te veel eisen hebben maar nu ik het toch aan het woord ben tijdens mijn voorstellen wil ik u vragen mij behulpzaam te zijn met het vinden van een Transportfiets. Ik ben bereikbaar via het formulier op de website NL-Nederland.nl of via je mijn telefoonnummer 06-11742222. Ik verneem graag van u.
de rode

Re: Jeanke is mijn naam. Graag stel ik mij aan u voor.

Bericht door de rode »

welkom ! ; u bedoeld dus eigenlijk een bakfiets[3 wielen ] ipv een transportfiets[ 2 wielen ] ; een oude bakkers bakfiets; zou voor u zeer geschikt zijn ; die beschikken over een afsluitbare bak; Toon Mensinck uit Oirschot heeft er vast een of meerdere te koop en anders is het een kwestie van marktplaats[bakfietsen ] goed in de gaten houden
9Bicy6clet!!3

Bericht door 9Bicy6clet!!3 »

Hallo de Rode,

het kan wel degelijk een TransportFiets zijn, zie foto van mijn 3 Wieler,nu zonder Bak ,alleen kan daar geen lange Bak achterop, zou je ook een gewone Transport Fiets kunnen nemen met een ,,aanhanger,,

groetjes Hans
Bijlagen
IMG_0658.jpeg
IMG_0658.jpeg (411.06 KiB) 4071 keer bekeken
de rode

Bericht door de rode »

beste Hans dit is toch een tricycle en toch geen transportfiets; of ben ik nou gek ?
Jeanke

Bericht door Jeanke »

Hallo allen,

Dank voor uw reacties.
Wellicht was ik niet compleet genoeg in mijn vraag aan u, derhalve heb ik een foto ergens van het internet afgehaald om mijn vraag toe te lichten. Hopelijk ben ik zo meer volledig.
Om mijn aanwijzing te completeren wil ik stellen dat het mooi is en hier gaat ook mijn voorkeur naar uit om een houten bakuitvoering te bemachtigen, echter voor een ijzeren bakuitvoering sta ik ook open.
Verneem graag,
Jeanke
Bijlagen
transportfiets_624.jpg
transportfiets_624.jpg (49.48 KiB) 4037 keer bekeken
de rode

Bericht door de rode »

dit bedoelde ik nou ook dus ; succes met de zoektocht !
Plaats reactie