Hallo,
Bas hier, 40 jaar fietsenmaker uit Harderwijk en behoorlijk gek van de ouderwetse stalen fietsen. Omdat ik als fietsenmaker eigenlijk de hele dag met moderne fietsen bezig ben en de echte oude fietsen langzaam uit de werkplaats aan het verdwijnen is, is er niks leuker dan aan oude fietsen te sleutelen en weer een nieuw leven te geven. op het moment vooral bezig met het bouwen van pathracers en restoreren van oude fietsen 40/50/60' jaren.
Hallo allemaal!
Re: Hallo allemaal!
Beste Bas,
Welkom op het forum. Ik ben benieuwd wat je zoal hebt staan.
Groeten,
Y.
Welkom op het forum. Ik ben benieuwd wat je zoal hebt staan.
Groeten,
Y.
Sportief fietsend!
Re: Hallo allemaal!
Welkom Bas,
een groet van Jeanke helemaal vanuit Maastricht.
Zo ontmoet je nog eens mensen met een hart op twee wielen. Gezond en milieubewust dragen wij bikers ons steentje bij. Bij jullie iets gemakkelijker op een stalen ros zo door het vlakke land, bij ons kennen we iets meer heuveltjes waar ik als beginnend fietser van 55 na 1 kilometer klimmen nog naast mag lopen. Ook ik ben benieuwd wat je zoal hebt staan. Voor verkoop of de show.
een groet van Jeanke helemaal vanuit Maastricht.
Zo ontmoet je nog eens mensen met een hart op twee wielen. Gezond en milieubewust dragen wij bikers ons steentje bij. Bij jullie iets gemakkelijker op een stalen ros zo door het vlakke land, bij ons kennen we iets meer heuveltjes waar ik als beginnend fietser van 55 na 1 kilometer klimmen nog naast mag lopen. Ook ik ben benieuwd wat je zoal hebt staan. Voor verkoop of de show.