Eindhovens Dagblad 6 januari 2016
-
Eindhovens Dagblad 6 januari 2016
Ik las in het Eindhovens Dagblad van 6 januari een artikel waarin mijn opa werd genoemd. Ik zou ook graag samen met mijn vrouw naar jullie bijeenkomst van a.s. zondag komen om "het kameel" te komen bewonderen.
- Bijlagen
-
- Krantenartikel
- Krantenartikel E.D. 6 januari 2016.jpg (128.66 KiB) 7830 keer bekeken
-
- Foto van mijn oma met mijn vader op de arm voor de fietsenwinkel +/- 1932
- tongo.jpg (328.09 KiB) 7830 keer bekeken
-
Re: Eindhovens Dagblad 6 januari 2016
Ik denk dat er veel belangstelling voor de Kameel zal zijn. Jaren geleden alweer, nog net voordat ik lid werd van de vereniging, mocht ik deze schoonheid bewonderen bij Herbert in zijn Rijwiel-stal. Leuk dat hij aan komt fietsen.
Dat heb ik nog niet meegemaakt... En mooi dat er een klein merk even groot mag zijn tussen al dat merken geweld.
Top, Herbert!
Michiel
Dat heb ik nog niet meegemaakt... En mooi dat er een klein merk even groot mag zijn tussen al dat merken geweld.
Top, Herbert!
Michiel

Beste H Cornelissen,
Uiteraard bent u als bezoeker van het museum die dag van harte welkom om de expositie te bewonderen! Maak uzelf even bekend aan de organisatoren, dan brengen we u in contact met de eigenaar van de (het?) Kameel.
groet!
Maarten
Uiteraard bent u als bezoeker van het museum die dag van harte welkom om de expositie te bewonderen! Maak uzelf even bekend aan de organisatoren, dan brengen we u in contact met de eigenaar van de (het?) Kameel.
groet!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Het lijkt me wel heel speciaal om in de krant opeens een stukje over de fietsenzaak van je voorouders tegen te komen!
Ik ben wel eens op verzoek van de eigenaar van ''Het Kameel'' gaan kijken op de Tongelresestraat naar het nummer van de fietsenzaak. De hele rij huizen rond dat adres bleken verdwenen te zijn. Echter in een zijstraat had de fietsenmaker blijkbaar ook gezeten. Ik meen Goorstraat zo terug kijkend op de kaart.
Daar was aan het pand nog te zien dat er grotere deuren ramen in gezeten hadden. Blijkbaar was het ooit een smederij,winkel of werkplaats geweest.
Groeten,
Maarten
Ik ben wel eens op verzoek van de eigenaar van ''Het Kameel'' gaan kijken op de Tongelresestraat naar het nummer van de fietsenzaak. De hele rij huizen rond dat adres bleken verdwenen te zijn. Echter in een zijstraat had de fietsenmaker blijkbaar ook gezeten. Ik meen Goorstraat zo terug kijkend op de kaart.
Daar was aan het pand nog te zien dat er grotere deuren ramen in gezeten hadden. Blijkbaar was het ooit een smederij,winkel of werkplaats geweest.
Groeten,
Maarten
Wat een leuk verhaal !