Simplex freewheel afnemer (France)
Simplex freewheel afnemer (France)
Tussen mijn verzameling zit een interessant stuk gereedschap van Simplex voor het verwijderen van freewheels. Helaas missen er een paar kleine onderdeeltjes, dus is helaas nog niet bruikbaar. T.z.t. zal ik een foto plaatsen. Hierbij een afbeelding van de afnemer in complete staat uit de catalogus van 1954.

Sportief fietsend!
-
Re: Simplex freewheel afnemer (France)
ben ik wel in geintresseerd...
Hallo,
Ik moet even zien wanneer ik genoeg licht heb om te fotograferen. Wat ik ermee doe weet ik niet, praktisch is het gereedschap zeker niet. Kost volgens mij belachelijk veel tijd om het op je freewheel te monteren.
Graag hoor ik nog eens van u over de naafdelen en de documentatie.
Groeten, Y.
Ik moet even zien wanneer ik genoeg licht heb om te fotograferen. Wat ik ermee doe weet ik niet, praktisch is het gereedschap zeker niet. Kost volgens mij belachelijk veel tijd om het op je freewheel te monteren.
Graag hoor ik nog eens van u over de naafdelen en de documentatie.
Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Wat foto's met flitser.
- Bijlagen
-
- S5000711.JPG (238.33 KiB) 4951 keer bekeken
-
- S5000710.JPG (238.55 KiB) 4951 keer bekeken
Sportief fietsend!
Ik hoop dat deze foto's wat duidelijker zijn.
Sportief fietsend!
-
Beste yorik. We gaan zeker contact krijgen, mij lijkt het handig als ik eerst de spullen beetje bij elkaar sprokkel. Fijn dat jeje diensten aanbiedt.
Dat is mooi om te horen.
Ook wel interessant stuk gereedschap he? Ik weet niet wat ik ermee moet, incompleet en tijdrovend in gebruik.
Ook wel interessant stuk gereedschap he? Ik weet niet wat ik ermee moet, incompleet en tijdrovend in gebruik.
Sportief fietsend!