Sportfietstocht 2016
Sportfietstocht 2016
Beste mensen,
Ik wilde met deze thread even peilen of er weer animo is voor een tocht op sportfietsen met zo'n max. 20 man. Als dat zo is dan kan ik een datum in het voorjaar of de zomer plannen.
Groeten,
Y.
Ik wilde met deze thread even peilen of er weer animo is voor een tocht op sportfietsen met zo'n max. 20 man. Als dat zo is dan kan ik een datum in het voorjaar of de zomer plannen.
Groeten,
Y.
Sportief fietsend!
Re: Sportfietstocht 2016
Lijkt mij leuk Yorick. Ik heb mijn verzameling onlangs kunnen uitbreiden met een leuke sportfiets die ook nog eens mijn maat(je) is. De fiets er dus
.
Groet, Sandra

Groet, Sandra
Beste Sandra,
Leuk!
Zou je ergens op het forum een keer wat foto's kunnen plaatsen en een beschrijving van de afmontage (stuur, naven, velgen, remmen etc.). Volgens mij maakte Mustang best leuke sportfietsjes.
Groeten, Y.
Leuk!
Zou je ergens op het forum een keer wat foto's kunnen plaatsen en een beschrijving van de afmontage (stuur, naven, velgen, remmen etc.). Volgens mij maakte Mustang best leuke sportfietsjes.
Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Voor een sportfietstocht ben ik altijd wel in. Mits het in de agenda past natuurlijk. Heb de vorige keer door Waterland ook nog in goede herinnering!
Groeten,
fietser
Groeten,
fietser
Wat mij niet lukte!
Goed initiatief Yorick.
Als kan ben ik erbij en breng iets leuks,licht & luchtigs mee.
Goed initiatief Yorick.
Als kan ben ik erbij en breng iets leuks,licht & luchtigs mee.
-----__o-........................__-o
---` \ <,~....................` \ <,-
--('_)/ ('_).................(.*.) / (.*.)
Jacques: fietse & genietse.
---` \ <,~....................` \ <,-
--('_)/ ('_).................(.*.) / (.*.)
Jacques: fietse & genietse.
Ik wacht nog even verdere reacties af, voor ik de datum in ga plannen. Bedankt voor het enthausiasme!
Sportief fietsend!
-
Ik wil ook wel mee doen mits het past in de planning.
ik blijf het volgen Yorick.
Indien mogelijk sluit ik graag aan.
Indien mogelijk sluit ik graag aan.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Ben op zich ook wel geïnteresseerd maar de fiets die ik dan meebreng is niet zo oud. 1977 om precies te zijn. Wel een opmerkelijk karretje: een eerste generatie Bridgestone Submariner met o.a. standaard gemonteerde schijfrem in het achterwiel. Japans product van RVS met een d.m.v. aluminium aan elkaar gebakken frame, dat maar vrij kort op de Nederlandse markt is geweest. Maar hij is misschien niet "oud genoeg".
Wim
Wim
- Bijlagen
-
- Bridgestone Submariner 1977.jpg (279.08 KiB) 8746 keer bekeken
DCR gaat nooit verloren....
Beste Wim,
Je bent van harte welkom. Ik kan me nog vaag herinneren dat je me bij Cito het verhaal vertelde van het houten remblokje dat je op maat had gemaakt voor de remschijf. Wat voor houtsoort was het ook alweer?
Groeten,
Y.
Je bent van harte welkom. Ik kan me nog vaag herinneren dat je me bij Cito het verhaal vertelde van het houten remblokje dat je op maat had gemaakt voor de remschijf. Wat voor houtsoort was het ook alweer?
Groeten,
Y.
Sportief fietsend!