Stuur gazelle
Stuur gazelle
Ik heb even wat hulp nodig. Ik ben al een tijd op zoek naar een vervangend stuur voor mijn gazelle no.8 uit 1953. Ik heb er een gevonden:
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Wat mag deze volgens de kenners kosten? Of heeft iemand een nette (met net chroom zonder roest) voor mij liggen ter overname?
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Wat mag deze volgens de kenners kosten? Of heeft iemand een nette (met net chroom zonder roest) voor mij liggen ter overname?
Re: Stuur gazelle
dat is toch een vraag waar je alleen zelf het antwoord op weet ? wie bepaald de waarde ; dat ben je zelf toch ?
Je hebt helemaal gelijk. Maar ik moet wel realistisch blijven en in mijn enthousiasme niet te ver gaan 

ik zou nooit meer bieden dan wat er nu geboden wordt, maar dat is ook het idee van: ik vind hem weleens op een beurs voor 15 pop. Of op een sloopfiets voor bijna niks.
Als je haast hebt is alles duur.
aanvulling: ik doelde op het bod van 30 euro, dat zou ik maximaal vinden. 40 is echt teveel denk ik. Zo superzeldzaam is het ook weer niet!
Als je haast hebt is alles duur.
aanvulling: ik doelde op het bod van 30 euro, dat zou ik maximaal vinden. 40 is echt teveel denk ik. Zo superzeldzaam is het ook weer niet!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Wat er nu geboden is voor dat stuur vind ik persoonlijk erg veel
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
Hmm, het is mij wel duidelijk. Verder zoeken en misschien binnenkort eens naar een beurs. Als iemand zo'n zelfde in de aanbieding heeft houd ik me uiteraard aanbevolen.
Bedankt!
Bedankt!
aanvulling: ik doelde op het bod van 30 euro, dat zou ik maximaal vinden. 40 is echt teveel denk ik. Zo superzeldzaam is het ook weer niet
Maarten ; dat deel ik niet met je een gaaf stuur zonder beschadiging op ,, de hoeken en met keurig chroom van voor de oorlog [ let op het grotere lettertype op het stuur ! ] vind je echt niet makkelijk ;
JBAKKIE ; het is ook niet het juiste stuur voor een ,53 er want hier staat GAZELLE met grotere letters op als op een stuur uit de 50 er jaren
Maarten ; dat deel ik niet met je een gaaf stuur zonder beschadiging op ,, de hoeken en met keurig chroom van voor de oorlog [ let op het grotere lettertype op het stuur ! ] vind je echt niet makkelijk ;

JBAKKIE ; het is ook niet het juiste stuur voor een ,53 er want hier staat GAZELLE met grotere letters op als op een stuur uit de 50 er jaren

- Elibert van Dalen
ik wil wel eens kijken voor je heb nog wat stangremsturen liggen maar dan wel meer het tourmodel/ niet hoog op gebogen model. maar schuin omhoog lopend. bij interesse mag je een pb doen dan kijk ik even voor je.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
-
Nu al € 50 geboden, is dit stuur zo bijzonder dan?
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
Peter: wat is bijzonder ?alles is een kwestie van vraag en aanbod ; de een vind 30 euro veel geld en zoekt verder de ander heeft er z,n zinnen op gezet omdat hij al lang op zoek is naar een gaaf stuur en geeft er graag 50 voor ; ieder bepaald vanuit zijn eigen persoonlijke situatie hier in z,n eigen grens
ik kan me b.v voorstellen als je een mooie fiets hebt waar je blij mee bent maar altijd tegen dat lelijke stuur aan blijft hikken dat je die paar tientjes gauw vergeten bent als er weer een mooi orgineel stuur opzit , je krijgt meestal spijt als je iets niet hebt gekocht wat je achteraf toch graag gehad had
ik kan me b.v voorstellen als je een mooie fiets hebt waar je blij mee bent maar altijd tegen dat lelijke stuur aan blijft hikken dat je die paar tientjes gauw vergeten bent als er weer een mooi orgineel stuur opzit , je krijgt meestal spijt als je iets niet hebt gekocht wat je achteraf toch graag gehad had