Achterwiel

Handige tips voor knutselaar en restaurateur, ervaringen, restauratieverslagen etc.
Plaats reactie
OBXGroningen

Achterwiel

Bericht door OBXGroningen »

Zojuist een gazelle sport populair 1962 aangeschaft in originele staat.
Mooi opgepoetst en opgeknapt alleen zit ik met het achterwiel.
Hoe krijg ik deze weer een beetje redelijk zonder er al teveel in te moeten investeren.
Heeft er iemand tips?
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (400.09 KiB) 3254 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (356.32 KiB) 3254 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (304.43 KiB) 3254 keer bekeken
maartenB

Re: Achterwiel

Bericht door maartenB »

Investeren?

Nou eh, zoek een zelfde velg maar met wat beter chroom, spaak het wiel om en klaar. Dat is toch de weg om dit aan te pakken? Of knap je de fiets enkel op voor de handel? Dan kun je het beter zo laten.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
OBXGroningen

Bedankt Maarten, deze is inderdaad voor de handel! Ik vind het namelijk doodzonde dat deze fietsen op de schroot terecht komen. Dus poets en knap ik ze op om vervolgens door te verkopen. De echte oude fietsen die ik heb waar ik ook zelf op rij daar steek ik de winst in van bv. Deze fiets.
maartenB

Bericht door maartenB »

ah ja ik zie hem al op Facebook staan.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
OBXGroningen

Dat klopt Maarten, ik woon in een studentenstad en zie regelmatig studentenfietsen afgetrapt en verwaarloosd op bv. Marktplaats. Doodzonde als die oude fietsen verkocht worden aan een ijzerboer, vind je ook niet?
Inmiddels heb ik 15 fietsen om op op te knappen en te verkopen en de speciale en oude hou ik lekker zelf :D
Plaats reactie