Toertocht Norg 7 augustus 2016
- Sicco Feenstra
Toertocht Norg 7 augustus 2016
Op veler verzoek de foto's van de jaarlijkse toertocht rond Norg op 7 augustus 2016, achter de volgende link: https://flic.kr/s/aHskFRWCeu
- Bijlagen
-
- DSC_9210.JPG (470.43 KiB) 6114 keer bekeken
-
Re: Toertocht Norg 7 augustus 2016
Hallo Sicco,
Mooie Foto,s staan er op je Link, bedankt voor het maken ,Mijn driewieler staat er ook mooi op,
groetjes Hans
Mooie Foto,s staan er op je Link, bedankt voor het maken ,Mijn driewieler staat er ook mooi op,
groetjes Hans
- Sicco Feenstra
Waar waren de driewielers gebleven aan het eind van de rit?9Bicy6clet!!3 schreef: Mooie Foto,s staan er op je Link, bedankt voor het maken ,Mijn driewieler staat er ook mooi op,
- Hans van de Stouwe
Sicco,
Mooie foto,s van de rit, De James ging in de normale versnelling een tikkend geluid geven. In de vertraging geen bijgeluiden. Het tempo was hierdoor niet bij te houden. De beiden driewielers hebben zich toen afgemeld en zijn binnen door naar Norg vertrokken.
Mooie foto,s van de rit, De James ging in de normale versnelling een tikkend geluid geven. In de vertraging geen bijgeluiden. Het tempo was hierdoor niet bij te houden. De beiden driewielers hebben zich toen afgemeld en zijn binnen door naar Norg vertrokken.
Waar verstand eindigd. Begint geweld.
Hans van de Stouwe
Hans van de Stouwe
Het was weer fijn in Norg volop genoten van de rit en van de deelnemers met hun fraaie rijwielen, veel dank aan de organisatoren het was voortreffelijk.
Nol
Nol