Hier nog een aardig oma fietsje om naar te kijken;

Op het balhoofd staat The Crown England en op het frame staat Nederlands fabrikaat, wat zal het zijn? en welk jaar? en wie hebben hem hier uitgezet?
Hier meer plaatjes: https://plus.google.com/photos/11452890 ... 7812872273
Alles is nog orgineel op de banden en de koplamp na. Op de ondertussen vervangen en verteerde en wellicht orginele voorband staat 19?1 waar het vraagteken een 3 of een 5 kan zijn, ik denk dat het een 5 is, of toch een 3?
Achterlicht is de bekende koets, welk jaar werd deze uitgebracht?
Jasbeschermers zijn orgineel en lopen door over spatbord en worden gespannen met een veer vastgehouden op de asmoer.
De kettingkast is gesloten met een dubbele veer onderop met een staaldraad er doorheen, neem aan dat dat bepaald dat het eerder een 50-er is dan 30?
Geen bel, geen dynamo, de stroomdraad die erop zat liep van de lamp naar de trapas en hield daar gebroken op. zal es kijken of ik achter sporen van een dynamo kan vinden.
Fiets is uitgevoerd met een bandrem voor en een vrijloop achter.
Frame is nog erg netjes, spatborden wat minder en de spatbordbeugels en bagagedrager zijn echt verroest. De fiets is redelijk bewaard gebleven omdat hij denk ik een flinke tijd stil heeft gestaan na een ongeluk, de voorvork is behoorlijk naar achteren gebogen, je kan er nauwelijk op fietsen, deze ga ik richten, wie heeft tips?
Groeten,
Allard