Mijn naam is Henk van den Langenberg en ben sinds mijn pensioen
als hobby fietsen gaan opknappen voor namelijk oudere klassieke
fietsen zoals Gazelle, Batavus, Union, Sparta enz. deze zijn meestal uitgevoerd met trommelremmen en 3 SA versnellingen, deze genieten mijn voorkeur.
Ik heb zelf een EMPO dames- en Gazelle damesfiets uit de begin 60er jaren beide in prima staat
Even voorstellen.
Re: Even voorstellen.
Welkom op het forum Henk, je hebt een mooie liefhebberij gekozen (vind ik dan, ha ha
)

Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Re: Even voorstellen.
Beste Henk,
Welkom op het forum. Ik ben benieuwd naar uw fietsen.
Zelf heb ik ook een periode gehad dat ik helemaal weg was van fietsen met versnellingen en trommelremmen. Mijn dagelijkse fiets is nog steeds zo'n fiets, niet oud, maar wel helemaal door mij samengesteld. De verzameling is nadien bij mij meer om lichtgewicht sport en supersportfietsen gaan draaien.
Groeten,
Y.
Welkom op het forum. Ik ben benieuwd naar uw fietsen.
Zelf heb ik ook een periode gehad dat ik helemaal weg was van fietsen met versnellingen en trommelremmen. Mijn dagelijkse fiets is nog steeds zo'n fiets, niet oud, maar wel helemaal door mij samengesteld. De verzameling is nadien bij mij meer om lichtgewicht sport en supersportfietsen gaan draaien.
Groeten,
Y.
Sportief fietsend!