voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
iso stan

voorstellen

Bericht door iso stan »

Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum ik heb geen oude fietsen maar ben wel geinterreseerd in oude fietsen met name met hulpmotortjes :)
Eysfan

Re: voorstellen

Bericht door Eysfan »

Welkom hier. Je zult op dit forum meer enthousiasten vinden die ook een hulpmotortje op hun oude fiets gemonteerd hebben. Vertel eens wat voor een je zelf hebt of zoekt.

Groet,
Sjoerd
iso stan

Bericht door iso stan »

Dankjewel eysfan ik heb zelf geen hulpmotortje maar ik ben wel op zoek naar een zundapp combimots motortje of een pirottino motortje voor onder een oude fiets.

Groet
Stan
wimjansen

Bericht door wimjansen »

Fietsen doe je vooral met twee benen. Met een (hulp)motortje gaat het wat gemakkelijker, soms wat sneller en af en toe maak je wat herrie. Dat is allemaal prima, maar er zijn dus clubjes waar men met motortjes fietst. Treinen zijn overigens ook interessant, om over historische legervoertuigen maar te zwijgen...

Bij de Oude Fiets blijven we toch vooral bij ons rijwiel: op eigen kracht en lichtjes ruisend, met soms het tikken van een versnellingsnaaf of het etherische klingelen van een belletje.
Leuk om te horen dat enthousiaste mensen het motorisch mobiel erfgoed koesteren, maar dat is voor mij toch echt een andere tak van sport.

Wim
Bijlagen
OEK.png
OEK.png (493.07 KiB) 5749 keer bekeken
DCR gaat nooit verloren....
iso stan

Bericht door iso stan »

hallo wim

leuk dat je reageert bedankt voor de tip op eigen kracht ken ik ook! een goede kennis van mij heeft een mooi verzameling oude fietsen met name eysink fietsen. motortjes zijn natuurlijk super mooi maar fietsen met eigen kracht blijft ook altijd leuk!

groet stan dams
Nicolas

Bericht door Nicolas »

Volgens mij zitten de oude hulpmotortjes ook op een "oude fiets", zacht zoemend, soms iets knetterend, liefhebbers mogen hier toch ook hun info voor hun rijwielen vandaan halen?
Voor treinen, raketten en legervoertuigen, behalve dan de dienstfietsen, heeft onze vereniging niets te bieden.
Plaats reactie