union tandwiel
union tandwiel
ik heb een tandwiel daar een y opgeslagen staat is dat met het jaartal weten jullie dat
hoi ik ben abram ik heet appie omdat ik het wel grappig vond
Re: union tandwiel
Beste Abram,
Ik wijk even af van het onderwerp, ik weet niet hoe ik u anders direct kan benaderen.
In een oudere post gaf u aan dat u nog wel een rood glaasje voor gazelle no.3 achterlicht had.
Wilt u me deze nog verkopen?
Vriendelijke groeten, Dennis
Ik wijk even af van het onderwerp, ik weet niet hoe ik u anders direct kan benaderen.
In een oudere post gaf u aan dat u nog wel een rood glaasje voor gazelle no.3 achterlicht had.
Wilt u me deze nog verkopen?
Vriendelijke groeten, Dennis
ik heb een gazelle achter lichtje voor varkensneus met aluminium huls
Het gaat om het achterlichtje op bijgevoegde foto. Hoeveel wilt u ervoor hebben?
deze gaat hier inpassen en is heel en vraag er 15 euro voor
(is alleen het kapje met aluminium frame)
(is alleen het kapje met aluminium frame)
Dan wil ik deze graag van u overnemen. Wil u mij uw gegevens toezenden voor de aanschaf? Mijn email is d.d.ofman@kpnmail.nl
Vriendelijke groet Dennis
Vriendelijke groet Dennis
dan heb je echt niets aan dat aluminium exemplaar ; want dat moet je met de schoefdraad die op op het aluminium kuipje zit op de messing fitting draaien die dan in de,, varkensneus, gemonteerd hoort te zitten bij de oudere exemplaren ; jij moet echt het latere type nylon / kunststof inbouw achterlichtje hebben waar de fitting en omranding 1 geheel van zijn ; aan de zijkant daarvan zit een messing klip met daarin een schoefgaatje waar je via de zijkant van je ,,varkensneus,, op je spatbord een klein messing schroefje in moet draaien om vast te zetten ;je kunt als het goed is aan de zijkant van je ,,varkensneus,, het gaatje nog zien zittenDennis schreef:Het gaat om het achterlichtje op bijgevoegde foto. Hoeveel wilt u ervoor hebben?
Heb je een foto van het lichtje?
Dat is denk ik net degene die ik zoek voor mijn 1960 sport luxe.
groeten Sven
Dat is denk ik net degene die ik zoek voor mijn 1960 sport luxe.
groeten Sven
ik kan hellas geen foto sturen 

Bedankt de rode voor de opmerking. Ik ga proberen het juiste achterlichtje te vinden.
Vriendelijke groet, Dennis
Vriendelijke groet, Dennis