Torpedo hulpmotor (1) klein.jpg (315.13 KiB) 4791 keer bekeken
Vanmorgen vroeg naar Ranst gekacheld omdat ik toch wel eens benieuw was naar deze beurs. Het leek wat vroeger open maar de bezoekers die reeds binnen waren werden eerst verzameld in het horeca gedeelte. Om 9 uur gingen de hekken open en mocht iedereen naar binnen. Leuke beurs, nog best wat kramen met fiets en- en onderdelen. Niet heel veel gekocht, maar dat scheelt weer in de kosten . Mijn mooiste koop, deze mooie dikke Torpedo:
(zie foto). Tot een uur of 12 ben ik binnen geweest, daarna nog even Belgische Bonbons gekocht en in 2 uur weer naar huis gereden. Leuke dag!
heb je niet gezien maarten. ik was er tegen 11 ongeveer tot een uur of half 3. mooie beurs niet heel veel gekocht. een paar naaf sleutels banden en klein grut. was er een jaar of 3 geleden voor het laatst geweest, toen nog in die hangars. toen was het wel ruimer opgezet dan nu.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Elibert, dat kan kloppen. Er is een jaar geweest (iets van 3 jaar terug) dat de hal waar het nu was verbouwd werd (nieuw dak)
toen is uitgeweken naar een grotere fraaiere hal maar dat was voor een jaar.
Ik herinner me dat de Royal Enfield girder van (later) George er te koop stond.
Ik vond het ook weer een leuke beurs deze keer al was er niet zo veel verrassends op fietsgebied te koop.
aha vandaar dat was denk ik toen dan ja. toen was het wel wat groter van opzet en meer kramen. maar het was weer eens leuk er geweest te zijn. zoals je zegt niet heel veel op fietsgebied, maar oude brommers trekken ook mijn aandacht.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
voor mij is dit een leuke beurs omdat ik er nabij woon en dus op een gemakkelijke manier veel materiaal naartoe kan sjouwen. Het is ook de enige beurs waarbij mijn vrouw me komt vergezellen want 8 meter stand kun je niet op je ééntje in de gaten houden.
Waar traditiegetrouw om 9:00 het volk als een kudde binnen stroomt was het dit weekend net iets anders. Het kwam rustig op gang maar het bleef wel constant druk tot iets na 14:00.
Ik had een NSU zwanenhals bij die ik dacht zeker te kunnen verkopen, maar een NSU verzamelaar had zijn hele collectie meegebracht. Ik maakte dus geen kans meer!
Wat me wel opviel is dat er behoorlijk wat 'oude fiets' leden kwamen afgezakt. 5 jaar geleden waren dat er slechts een paar.
Fotos zijn er dit jaar niet. Ons Mie Tracteur was belet en dus niet van de partij. Zij zorgt steeds voor een mooie collectie fotos, maar jammer, dit jaar niet.