Hallo,
Is er iemand die meer kan vertellen over de leeftijd, producent,... van dit set aluminium 28" jasbeschermers?
Alvast bedankt!
Groeten,
Bart
Aluminium 28" jasbeschermers
-
Re: Aluminium 28" jasbeschermers
Bart,
Zeer fraaie jasbeschermers.
Alleen ik heb ze nog nooit eerder gezien...
Groeten,
Maarten
Zeer fraaie jasbeschermers.
Alleen ik heb ze nog nooit eerder gezien...
Groeten,
Maarten
Twee jaar geleden in Noord-Frankrijk heb ik zoiets op een fiets gezien, ik dacht dat het daar van kunststof was, maar ik heb niet echt goed gekeken. Denk aan iets Belgisch of Frans. Wanneer ze "oud" zijn, verkeren ze in opmerkelijk goede staat!
DCR gaat nooit verloren....
Bedankt voor de reacties.
Ze zijn heel oud en nooit gemonteerd. Maar meer kan ik er ook niet over vertellen, vandaar mijn vraag.
Ik hoop dat er iemand is die meer weet...
Gr,
Bart
Ze zijn heel oud en nooit gemonteerd. Maar meer kan ik er ook niet over vertellen, vandaar mijn vraag.
Gr,
Bart
-
Hoe dik/zwaaar zijn die dingen, oftewel hoe zijn ze gemaakt? Als het 3mm dik is zijn het gietstukken, net als de kettingranden zoals je op franse/belgische fietsen tegen komt van na de 2e WO (Meestal met een rond logo, want dat was een insert in de matrijs) . Als het dun en gestanst is zou ik ze later inschalenbartje schreef:Bedankt voor de reacties.
Gr,
Bart
/Marten
Hallo,
Bedankt voor de info.
Het zijn zeer lichte en dunne aluminium jasbeschermers.Ze zijn zeker en vast gestanst.
Het is alleen straf dat ik er niets van op internet terugvind.
Groeten,
Bart
Bedankt voor de info.
Het zijn zeer lichte en dunne aluminium jasbeschermers.Ze zijn zeker en vast gestanst.
Het is alleen straf dat ik er niets van op internet terugvind.
Groeten,
Bart