Even voorstellen Tjeerd van Dalen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
tjevanda

Even voorstellen Tjeerd van Dalen

Bericht door tjevanda »

Ik heb de afgelopen jaren al diverse keren op deze site gekeken voor info voor fietsen. Nu maar eens lid worden, dacht ik. Ik struin al jaren rommelmarkten af naar leuke oude fietsen, vooral sportfietsen en aparte fietsen. Er heeft al veel in mijn garage gestaan, veel Gazelle, af en toe een ander merk. Ben nu bezig met restauratie van een Locomotief Tour de France Touring uit 1956 en een Gazelle E Sport dames uit de jaren 60 (nog niet precies gedateerd. Foto's volgen vast nog wel eens.
De Locomotief is wel een bijzonder ding, heeft namelijk Lepper Aluminium velgen (wist niet dat Lepper ook velgen heeft gemaakt, als het tenminste dezelfde firma is) en heeft een Tjechisch Freewheel met kettingspanner. Misschien een keer omgebouwd.
Leuk om te doen.
Durabo88

Re: Even voorstellen Tjeerd van Dalen

Bericht door Durabo88 »

Beste Tjeerd,

Welkom op het forum. Leuk dat je ook met sportfietsen bezig bent. Plaats eens een foto van de Locomotief als je wilt in de rubriek sportfietsen. Wat heb je nog meer voor merken staan?

Groeten,

Yorick.
Sportief fietsend!
tjevanda

Bericht door tjevanda »

Hoi Yorick,

Ik heb op dit moment nog de volgende fietsen staan:
Mercier Tour de France uit 1970 (nieuwstaat)
Gazelle E Sport dames uit 1965 (afrondende fase restauratie)
en nog heel veel projecten
Rih Sport
Gazelle Impala
Raleighs
Etc

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Klinkt goed.

Ik heb ook heel wat sportfietsen. Bijna alles heb ik al gerestaureerd, dus kijken we weer naar toekomstige projecten.
Sportief fietsend!
Plaats reactie