Tansportfiets Achterwiel Doortrapper
Tansportfiets Achterwiel Doortrapper
Wie zoekt er nog een transportfiets achterwiel?
Het wiel komt uit een Simplex transportfiets doortrapper die ik jaren geleden heb omgebouwd naar terugtraprem.
Het wiel zelf is vrijwel niet gebruikt omdat ik de fiets met o km heb gekocht. Er zit nog een katoenen velglint op.
Er zit geen tandwiel meer op, dat heb ik gebruikt voor de terugtraprem.
Het wiel komt uit een Simplex transportfiets doortrapper die ik jaren geleden heb omgebouwd naar terugtraprem.
Het wiel zelf is vrijwel niet gebruikt omdat ik de fiets met o km heb gekocht. Er zit nog een katoenen velglint op.
Er zit geen tandwiel meer op, dat heb ik gebruikt voor de terugtraprem.
Re: Tansportfiets Achterwiel Doortrapper
Ik heb wel interesse, om welke inchmaat van het wiel gaat het? Een foto zou welkom zijn.
Vr groeten sven
Vr groeten sven
Ik heb ook wel interesse in het wiel voor mijn oude simplex
- Jeroen Zuiderwijk
Een ongebruikte transportfiets? Dat is wel heel uniek. Heb je er foto's van?
Transportfiets blog: http://oudetransportfiets.blogspot.nl/
Beste Jeroen,
Helaas geen fotos bij de hand .Ik heb de fiets al even geleden verkocht. Hoewel er nog niet op was gefietst had 40 jaar opslag in een schuur de fiets geen goed gedaan.
Alle transfers waren nog wel in takt , en de banden natuurlijk met prima profiel.
Helaas geen fotos bij de hand .Ik heb de fiets al even geleden verkocht. Hoewel er nog niet op was gefietst had 40 jaar opslag in een schuur de fiets geen goed gedaan.
Alle transfers waren nog wel in takt , en de banden natuurlijk met prima profiel.
Bijgaand de fotos van het wiel. Heeft wat lang geduurd, maar beter laat dan nooit.
-
Is dit wiel al weg??
-
doorgetrapt?