Antoine

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Antoine20

Antoine

Bericht door Antoine20 »

Hoi Ik ben Antoine en kom uit het zuiden van het land.
Na vanaf het verkrijgen van mijn rijbewijs heb ik me bezig gehouden met wagens en alles wat bij dat type wagen hoort. Nadat ik mijn laatste hobby wagen had verkocht, welke ik 21 jaar heb gehad, ben ik begonnen met mijn nieuwe hobby: Solex. Ik ben ik het bezit van 1 rijdende Solex S3800 en ben bezig om een Solex op te bouwen die ik een moderne touche wil geven.

Afbeelding

Tussendoor kwam een collega van mij af met een Hercules Saxonette, deze liep niet en kon hem voor heel weinig overnemen. Na thuiskomst heb ik deze Hercules geheel gedemonteerd en die ben ik nu een oude look aan het geven, incl houten spatborden.

Afbeelding

Het laatste gedeelte van mij hobby is waarom ik me hier heb aangemeld.. een oude fiets compleet en rijdend krijgen. Dus niet spuiten, nieuwe onderdelen monteren enz maar zoveel mogelijk in oude staat terug brengen.

Vragen? Ik zal ze proberen te beantwoorden.
maartenB

Re: Antoine

Bericht door maartenB »

Hoi Antoine, welkom op het forum! Mooi man, ik heb ook een enorm zwak voor Solex (maar ik hou meer van fietsen, dus ik gebruikte hem nooit)
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Antoine20

Bericht door Antoine20 »

Dank je Maarten. Voor mij is het een echte hobby, rijden en sleutelen. Al heeft sleutelen een kleine voorsprong.
Antoine20

Bericht door Antoine20 »

Ik heb een website gemaakt met diverse foto's van mijn fiets, maar niet alleen deze komt voor op de site. Deze site wordt regelmatig geupdate en is gemakkelijker om foto's te delen bv op deze pagina. De pagina is verdeelt is foto's van Solexen, Fietsen, Spartamet en "diverse" foto's.
http://www.ant-one.nl/
Plaats reactie