Beste mensen,
van een oudere heer op Texel kreeg ik de vraag volgend bericht te plaatsen. Hij wil wel iets voor de fietsen hebben, ze zijn niet gratis, maar volgens hem ook beslist niet duur. Wie er belang bij heeft kan die meneer (Frans) het beste rechtsreeks mailen: freyk@hetnet.nl
----------------------------------------------------------------
>
> Goedemiddag,
>
> Al enige tijd geleden heb ik uw site bezocht wegens interesse in oldtimer fietsen. Ik stuur u nu dit bericht om volgende reden;
>
> na ruim 50 jaar fietsen te hebben gerepareerd/gerestaureerd, komt nu door vorderende leeftijd en mindere gezondheid langzaam aan het moment in zicht dat ik deze zaken ga beëindigen.
> In mijn voorraad staan nog een aantal fietsen, uitgaand van 40 jaar en veel ouder, w.o. een Wilhelmina (ongeveer originele staat maar moet geheel gerestaureerd) en 1 of 2 Gazelle fietsen met de (resten) van de naam ook op het neusje op het voorspatbord. Mijn opa had een fietsenwinkel en daar heb ik het vak van geleerd.
> Maar goed, ik wil dus langzaam aan gaan stoppen en daarom mijn vraag of er bij u/uw leden belangstelling zou zijn om ze mettertijd over te nemen. De prijs is voor mij niet het belangrijkste.
> Ik verneem graag van u.
>
> Met vriendelijke groet,
> frans
Div fietsen (Gazelle Wilhelmina) aangeboden op Texel
Div fietsen (Gazelle Wilhelmina) aangeboden op Texel
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net