Ik heb het nog nooit gezien dus ik ga er van uit dat het 'custom made' is maar waarvoor ... ?? Een wandelstok?
Waar ik overigens ook nieuwsgierig naar ben is de verbinding tussen het rek en het stuur en tussen het horizontale en verticale deel van het rek. Heb je daar ook foto's van?
Fotomaan schreef: ↑12 nov 2019, 06.08
Ik heb het nog nooit gezien dus ik ga er van uit dat het 'custom made' is maar waarvoor ... ?? Een wandelstok?
Waar ik overigens ook nieuwsgierig naar ben is de verbinding tussen het rek en het stuur en tussen het horizontale en verticale deel van het rek. Heb je daar ook foto's van?
Sorry voor de late reactie ... maar die foto’s gaan zeker komen ... alleen is fietsen opknappen een hobby die ik inplan wanneer ik tijd heb. En helaas wil de vrouw dat ik eerst de woonkamer doe
Fotomaan schreef: ↑12 nov 2019, 06.08
Onder het mom van beter laat als nooit ...
De detail fotos van het rek. Het is een empo transport fiets uit 1941 met het extra zware rek.