Mijn naam is Bernhard en sinds 2008 werkzaam in de rijwielbranche.
Na de Havo heb ik de opleiding fietstechnicus gedaan. Daaropvolgend 1e fietstechnicus. Ondertussen van alles in mijn handen gehad en thuis veel restauraties gedaan. Voornamelijk mountainbikes.
Na die jaren ervaring ben ik deels verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de zaak. 1e aanspreekpunt winkel en voornamelijk verantwoordelijk voor in-en verkoop, ict, verzekering- en garantiezaken. Kortom alles wat bij een fietsenzaak kijken komt. Werkplaats aansturen hoort daar uiteraard ook bij, maar (soms helaas) het sleutelen niet. Dat doe ik nu echt hobby-matig thuis. Voor de geïnteresseerde zal ik z.s.m. foto's posten van mijn werkplaats met collectie fietsen.
Nu is het een voordeel dat ik dicht op het vuur zit met de fietsen. Afgelopen week een mooie Gazelle ingeruild uit 1946 (afgaande de lijst van Gazelle). Voor deze tijd nooit echt bezig geweest met oldtimers. Na deze aankoop toch heel enthousiast geworden!
Ohja, in het verleden ook 2 restauraties gedaan aan inmiddels ex-oldtimer (auto's)!
Kortom een manusje van alles

Veel kijk en leesplezier! Bernhard Ippel