Achterbrug standaard PFG of Bulldog statio

Plaats reactie
Tjard1

Achterbrug standaard PFG of Bulldog statio

Bericht door Tjard1 »

Ha Allen! Ben op zoek naar een standaard voor op de achterbrug van mijn op 28 inch wielen rijdende Phoenix. Ik ben ze tegengekomen met het pfg merk erop en als bulldog statio. Heeft iemand er eentje liggen die hij kwijt wil?

Bijgevoegd een foto van de standaard (die op de foto is voor een 26 inch fiets en dus te kort)...
Bijlagen
20200418_093702.jpg
Cyclissimo

Re: Achterbrug standaard PFG of Bulldog statio

Bericht door Cyclissimo »

Ik dacht dat ik er nog wel een heb liggen. Daar moet ik even naar zoeken. Geen idee alleen of die 26 of 28 inch is. Hoe lang moet hij zijn?
fietshobbyist

Bericht door fietshobbyist »

Cyclissimo schreef: 21 apr 2020, 11.02 '... Daar moet ik even naar zoeken. Hoe lang moet hij zijn? ...'
Cyclissimo, als je toch gaat zoeken ... mijn Fongers Comfort semi-oma damesfiets uit 1961 ontbreekt het al lange tijd aan zo een standaard, 28 inch frame. Mocht je er meer dan één hebben liggen.
Of iemand anders die er één heeft?

groet,
Werner
Cyclissimo

Bericht door Cyclissimo »

Ik heb even gezocht, maar hem nog niet gevonden. Ik denk dat hij in mijn andere voorraad zit. Maar daar kan ik nu niet bij, dus dan wordt het pas na corona...
Tjard1

Bericht door Tjard1 »

Thanks cyclissimo! Ik hou me aanbevolen!
Tjard1

Bericht door Tjard1 »

Cyclissimo schreef: 21 apr 2020, 11.02 Ik dacht dat ik er nog wel een heb liggen. Daar moet ik even naar zoeken. Geen idee alleen of die 26 of 28 inch is. Hoe lang moet hij zijn?
De standaard zal om en de nabij 33 cm zijn van het pivot point tot het uiteinde. Alvast dank voor het kijken!
Plaats reactie