Even voorstellen Erik
-
Even voorstellen Erik
Hallo beste forum leden,
Bedankt voor het toevoegen op deze site,
Enige jaren geleden ben ik gestopt met de hobby oude fietsen en heb ik me bezig gehouden met mijn andere vervoermiddelen nl een oldtimer auto en 2 bromfietsen, maar het bleef toch een beetje kriebelen en nu ben ik sinds kort weer in het bezit van 2 klassieke Gazelles, maar die moeten wel weer even op weg geholpen worden, ze hebben lang stilgestaan.
Bedankt voor het toevoegen op deze site,
Enige jaren geleden ben ik gestopt met de hobby oude fietsen en heb ik me bezig gehouden met mijn andere vervoermiddelen nl een oldtimer auto en 2 bromfietsen, maar het bleef toch een beetje kriebelen en nu ben ik sinds kort weer in het bezit van 2 klassieke Gazelles, maar die moeten wel weer even op weg geholpen worden, ze hebben lang stilgestaan.
-
-
Re: Even voorstellen Erik
Zo staan mijn fietsen er nu bij, na volledig uit elkaar geweest te zijn
-
Zo dus
Laatst gewijzigd door Milkyway79 op 25 mei 2020, 14.37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nog een foto
Laatst gewijzigd door Milkyway79 op 25 mei 2020, 20.11, 1 keer totaal gewijzigd.
Hi,
Mooi, niet te veel gedaan.
Groeten
Jon Rowe
Mooi, niet te veel gedaan.
Groeten
Jon Rowe
-
Nee inderdaad niet te veel gedaan, alles los gehad ,schoongemaakt, opnieuw in het vet, her en der wat Brunox , alles behandeld met lijnolie, in het achterwiel zat een gazelle 3speed naaf uit de 60er jaren, die heb ik vervangen voor een s/a naaf.
Beste Erika, mooie fietsen, zonde dat je de naaf vervangen hebt, die gazelle naaf is net zo goed, en rijdt veel beter, de verhoudingen zijn veel gunstiger voor de Hollandse vlakke wegen...mvg Jeroen...
-
Dank je wel Jeroen
De gazelle versnellingsnaaf kreeg ik niet werkend , er miste waarschijnlijk wat onderdelen in , ik heb de naaf wel bewaard, misschien kan ik er iemand nog eens blij mee maken .
Groetjes,
Erik
-
3 versnellingsnaaf
ik ben op zoek naar onderdelen van Gazelle naaf misschien kun je me helpen?