Mag graag zo nu en dan 'sneupen' in het forum.
Ben zelf vooral geïnteresseerd in verlichting tussen 1930 en 1970. En niet alleen van mijn grootvader en vader...
Groet, Feike Spanninga
Even voorstellen uit Friesland
- HJvMontfort
Re: Even voorstellen uit Friesland
Van Harte welkom, heeft u al veel verzameld?
Groeten van Vlieland, Harrie
Groeten van Vlieland, Harrie
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Beste heer Spanninga,
Altijd leuk als er familie van de stichter van een bekende fabriek zich in fietshistorie interesseert. En vooral ook leuk dat het bedrijf nog bestaat. Welkom op het forum!
Groeten, Y.
Altijd leuk als er familie van de stichter van een bekende fabriek zich in fietshistorie interesseert. En vooral ook leuk dat het bedrijf nog bestaat. Welkom op het forum!
Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Inderdaad al veel verzameld. Vooral achterlichten vanaf 1930. Zelfs merken die zelfs kenners verrassen zoals Drenthina en Bibia. Mochten er vragen zijn over dit specifieke item dan hoor ik het graag.
Groet, Feike
Groet, Feike
Zijn die Bibia achterlichten niet van geheel rubberen behuizing?
Sportief fietsend!
Maar heb je het volgende achterlicht wel eens gezien,zie bijgaande foto's
Het achterlicht op de foto herken ik want ik heb er drie liggen.
Grappige dingen waar ik van dacht dat het een experiment was van Gazelle omdat het een beetje op de 'varkensneus' lijkt.
Ik weet niet welk merk het gemonteerd heeft en heb ze verder nog nooit op een achterspatbord gezien.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Grappige dingen waar ik van dacht dat het een experiment was van Gazelle omdat het een beetje op de 'varkensneus' lijkt.
Ik weet niet welk merk het gemonteerd heeft en heb ze verder nog nooit op een achterspatbord gezien.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Hierbij de voorkant van het doosje.
Gr.Nico
Gr.Nico
- Bijlagen
-
- winkel 026.JPG (245.77 KiB) 7859 keer bekeken
Hier het Bibia-achterlicht, jaren vijftig. Op een fiets ben ik hem nog niet tegengekomen.
'
'