Vanmiddag heb ik een opknapfiets overgekocht via marktplaats, het is een Gazelle Impala, en rondom het stuur, frame en bagagedrager zitten er beugels bevestigt. De verkoopster heb ik het gevraagd maar zei wist het zelf ook niet.
Ik nam zelf aan bevestigingen voor een voor-en/achterzitje met een bevestiging voor voetsteuntjes.
Het complete moederpakket, bevestigingen voor zitjes en een stevige standaard om makkelijker peuters op te laden.Maar het geeft eigenlijk altijd te denken, een tweedehands fiets met de bevestigingen voor deze (recente) kinderzitjes. Ik heb ze zelf ook wel gehad en zonder de bevestigingen zijn deze kinderzitjes onbruikbaar, en ook niet tweedehands door te geven, dus als je de zitjes niet meer gebruikt, haal je de bevestigingsdingetjes er ook af, als je een andere fiets koopt, neem je deze mee, dus een tweedehands fiets met deze dingen er nog op...hopelijk is er niet ergens een moeder haar fiets kwijt. Verder is deze fiets voor velen hier enkele tientallen jaren te jong om interessant te zijn.
ReinvB schreef: ↑14 jun 2020, 23.57
Het complete moederpakket, bevestigingen voor zitjes en een stevige standaard om makkelijker peuters op te laden.Maar het geeft eigenlijk altijd te denken, een tweedehands fiets met de bevestigingen voor deze (recente) kinderzitjes. Ik heb ze zelf ook wel gehad en zonder de bevestigingen zijn deze kinderzitjes onbruikbaar, en ook niet tweedehands door te geven, dus als je de zitjes niet meer gebruikt, haal je de bevestigingsdingetjes er ook af, als je een andere fiets koopt, neem je deze mee, dus een tweedehands fiets met deze dingen er nog op...hopelijk is er niet ergens een moeder haar fiets kwijt. Verder is deze fiets voor velen hier enkele tientallen jaren te jong om interessant te zijn.
Dan is me dat meer dan duidelijk, bedankt voor je uitleg, maakt een hoop duidelijk. Ik ben ze namelijk wel eens eerder tegen gekomen vandaar nu eindelijk de vraag. En de fiets komt ergens uit een schuur vandaan, hij is veel viezer dan de foto laat zien dus het zal wel van de moeder de verkoper zijn geweest.
Veel te jong inderdaad, kon het zo nergens vragen.