Hallo allemaal ,
Ik heb een fiets gekregen die nkele jaren geleden een laagje verf heeft gekregen en de nodige verlichting.
Het enigste wat ik niet weet is welk bouwjaar de fiets is en het fietsmerk ken ik ook niet en vindt er ook niets van terug.
Wie kan mij helpen.
Fietsmerk; RYLAM
ik stuur ook nog enkele fotootjes door zodat jullie kunnen kijken .
Wat zou hij waard zijn.?
Wie weet welk merk dit is en van welk bouwjaar
-
Re: Wie weet welk merk dit is en van welk bouwjaar
Het is in ieder geval een Belgische fiets. Het probleem daarmee is alleen dat er vrijwel geen informatie te vinden is over Belgische fietsen omdat ieder dorp en iedere fietsenmaker zijn eigen merk had. Wellicht heb je geluk, maar het is in dit geval al heel wat om het merk te weten
Of je daar alleen nog wat van gaat terugvinden...

Wat is de waarde van zo een fiets ?
Belgische fiets “RYLA" - Marien, Lier
Peter
Peter
-
Nihil.(sorry)
Oud impliceert niet waardevol, daar is meer voor nodig. Deze fiets is overgeverfd, mist dus originele uitstraling, is technisch of esthetisch niet interessant, geen merk waar veel emotie aan hangt, dus de waarde is die van een stationsfiets met een lekke band.
/Marten
Ik vind het een leuke fiets en om zo te zien is hij netjes overgespoten ( al heeft dat voor de authenticiteit niet de voorkeur ), een beetje opknappen en leuk presenteren, dan zou hij meer dan 100 euro moeten opleveren; vind ik.
Wat ga je ermee doen?
Wat ga je ermee doen?
waarschijnlijk aan jou verkopen voor dat bedrag

De fiets zal sowieso verkocht worden ...opgeknapt of niet... ieder bod is welkom en bespreekbaar