Champion Mondial, gazelle rent naar links
Champion Mondial, gazelle rent naar links
Voor een Champion Mondial G-frame uit 1970 zoek ik een set stickers met op de zadelbuis een van rechts naar links rennende Gazelle. Mijn speurtocht op internet leverde niets op. Weet iemand of en door wie deze nog worden gemaakt?
Groet,
Hans
Groet,
Hans
- marco verbaant
Re: Champion Mondial, gazelle rent naar links
Ik kom er plenty tegen?

"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
- marco verbaant
foutje zie ik nu. Je zoekt van rechts naar links.... 

Pelders Transfers kan de gazelle misschien digitaal aanpassen en hem de andere kant op laten springen.
Bedankt voor de tip Barend, de Gazelle door Pelsers laten spiegelen. Alternatief is alles vernieuwen en de beschadigde gazelle laten zitten, maar dat is niet bepaald fraai.
Groeten,
Hans
Groeten,
Hans
-
Zou dit niet een kwestie zijn geweest van 'transfer per ongeluk achterstevoren opgeplakt?
- marco verbaant
De transfers zijn één integraal geheel. Dan zou dus ook de tekst gespiegeld zijn geweestBandenplakker schreef: ↑29 nov 2020, 11.38 Zou dit niet een kwestie zijn geweest van 'transfer per ongeluk achterstevoren opgeplakt?

Toevallig afgelopen week voor het eerst (wel ander merk) transfers ontvangen van de firma Pelders. Prima kwaliteit en verzorging
Tot en met 1973 rent de gazelle naar links, in 1974 keert hij op zijn schreden terug.
@marco verbaant:
ik heb ook al flink gezocht, in mijn geval voor een Gazelle "Tour de France" mixte, vermoedelijk 1984.
Maar zonder resultaat. De transfers op de foto die jij plaatste lijken exact op wat ik zoek. Het gaat dan om de onderste twee, voor de zadelbuis en de onderbuis.
Waar vond je 'plenty'? Heb je nog tips?