Waarde van een oude fiets

Plaats reactie
buryboy

Waarde van een oude fiets

Bericht door buryboy »

Dag allen,

Ik heb in de familie een oude Bury fiets staan. Nu wou ik deze opknappen maar heb helemaal geen idee hoeveel dit kost en wat de waarde is van zo'n oude fiets.

Is in de loop der tijd wel al wat aan gesleuteld geweest, maar globaal gezien is de fiets nog redelijk origineel. Aangezien het om een erfstuk gaat zijn we er nog niet goed uit of we de fiets moeten houden of verkopen. Kan iemand mij zeggen hoeveel je voor zo'n fiets mag vragen? link in bijlage.

Alvast bedankt!
Buryboy

https://www.2dehands.be/a/fietsen-en-br ... ousPage=lr
rowejon

Re: Waarde van een oude fiets

Bericht door rowejon »

Hi,
Welkom. Als de stuur origineel is mist de fiets compleet stangremmen, een grote klus om die te vernieuwen! In die geval is de fiets niet veel geld waarde.
Ik vind het een mooi fiets met duidelijk een leven achter de rug. Ik zal het vast houden, een grote onderhoudsbeurt geven & cosmetisch conserveren, niet proberen een nieuwe fiets van het te maken! Al die veranderingen zijn een deel van de geschiedenis van de fiets.
Gr
Jon
Floris91

Bericht door Floris91 »

Mooie Belgische fiets hoor! Ik zou als het om een familiestuk gaat nooit verkopen; hoewel... misschien aan iemand die je kent en er goed mee omgaat. Ik denk dat hij zeker 200 euro zou moeten kunnen opleveren; maar dan moet je net iemand vinden die er één zoekt. Kan je er nog leuke ritjes mee rijden?
buryboy

Bericht door buryboy »

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Momenteel staat de fiets in de weg en heeft niemand de tijd of zin om deze op te knappen.
Zou hem het liefst verkopen aan iemand die hem terug in originele staat kan herstellen en er nog plezier aan kan beleven. Staat hij nu toch maar buiten te roesten :(

We zullen zien hoe het zoekertje het doet, bedankt voor de richtprijs mee te geven @Floris91 !
rowejon

Bericht door rowejon »

Hi,
Ik heb een andere mening over de waarde. Ik denk niet meer dan 100, maar het is wat iemand wil voor het bieden.
Success
Jon
Plaats reactie