Ik ben voor mijn 28 inch phoenix mutaped opzoek naar het volgende.
Zwarte lakdoek Kettingkast 69 cm lang.
Jasbeschermers 28 inch.
Fietsbel.
Fietstasje.
Alvast bedankt voor u hulp.
Gr.Roelof
Gezocht voor mijn phoenix
-
Re: Gezocht voor mijn phoenix
En een zwart oud slot.
Dag Roelof,
Phoenix had in bepaalde jaren wel spullen met zijn merk erop gedrukt. Pedalen, jasbeschermers (hadden ze een bijzonder model in met klemmetjes), lampsetjes, bel, slot, van alles. Tasjes ook. Kettingkast zeker (met dat mooie 'de sterke vogel' logo) maar die zul je niet snel vinden.
Hoe oud is je fiets?
En hoe origineel wil je het? Moet het er leuk uitzien (gewoon accessoire spul) of wil je het perfect hebben? Het een is makkelijker dan het ander.
De foto's zijn van een fiets die ik ooit verkocht - helaas.
groeten,
Maarten
Phoenix had in bepaalde jaren wel spullen met zijn merk erop gedrukt. Pedalen, jasbeschermers (hadden ze een bijzonder model in met klemmetjes), lampsetjes, bel, slot, van alles. Tasjes ook. Kettingkast zeker (met dat mooie 'de sterke vogel' logo) maar die zul je niet snel vinden.
Hoe oud is je fiets?
En hoe origineel wil je het? Moet het er leuk uitzien (gewoon accessoire spul) of wil je het perfect hebben? Het een is makkelijker dan het ander.
De foto's zijn van een fiets die ik ooit verkocht - helaas.
groeten,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Het gaat mij vooral om een kettingkast en die hoeft niet perse van phoenix te zijn.
Maar er mag altijd spul van het merk zelf aangeboden worden.
De fiets is van rond 1938+-.
Mooie fiets met mooie kenmerken snap wel dat u agteraf spijt van heeft de fiets verkocht te hebben
Gr.Roelof
Maar er mag altijd spul van het merk zelf aangeboden worden.
De fiets is van rond 1938+-.
Mooie fiets met mooie kenmerken snap wel dat u agteraf spijt van heeft de fiets verkocht te hebben
Gr.Roelof
OK.
Die kettingkasten met haakjes en veter zijn vrij schaars. Beste is wachten tot er weer beurzen zijn, daar liggen er meestal wel een paar.
Die kettingkasten met haakjes en veter zijn vrij schaars. Beste is wachten tot er weer beurzen zijn, daar liggen er meestal wel een paar.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Zo zoek ik al geruime tijd naar een Phoenix bel uit de jaren 50. Als iemand mij helpen kan ....
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
-
Zulke Phoenix jasbeschermers heb ik nog wel liggen. Niet helemaal heel meer helaas. Mocht je toch interesse hebben...
-
Heeft u ook een foto van de jasbeschermers.Cyclissimo schreef: ↑7 apr 2021, 10.34 Zulke Phoenix jasbeschermers heb ik nog wel liggen. Niet helemaal heel meer helaas. Mocht je toch interesse hebben...