Beste forummers,
Ik ben nog nieuw hier en weet nog niet hoe foto's op het forum te krijgen. Ondertussen ben ik wel wel aan het opruimen wat ik niet nodig heb. Een tijdje terug kreeg ik een groene Raleigh Superbe uit 1977 met 26 inch wielen met knijpremmen voor niks aangeboden. Als ik langs zou komen, moest ik 'm meenemen. Er zit altijd wel wat herbruikbaars aan een fiets en dus ben ik 'm gaan halen. De fiets heeft roestplekjes en verroeste velgen, maar verkeert in een originele en complete staat. Ik heb periode correcte RVS velgen erbij en eventueel alle andere benodigde onderdelen. Leuk is dat de fiets een naafdynamo heeft en daarop afgestemde verlichting. Ik zoek nu een nieuwe eigenaar die de fiets wil opknappen. Ik heb namelijk al teveel projecten en de fiets is te leuk om uit elkaar te trekken voor onderdelen. Als je me een berichtje stuurt per Whatsapp op 06-28484048 of per mail op robin@mr-robinvisser.nl, dan stuur ik foto's. De fiets kwam gratis binnen en mag ook voor niks weer weg voor de liefhebber met het juiste verhaal. Daarom staat de fiets in eerste instantie niet op Marktplaats.
Hartelijke groet,
Robin
77'er Raleigh Superbe met 26 inch wielen op zoek naar een nieuw baasje
-
- fietshobbyist
Re: 77'er Raleigh Superbe met 26 inch wielen op zoek naar een nieuw baasje
Met: 'bijlagen', onderaan