Gespot op marktplaats Snel racefiets
Re: Gespot op marktplaats Snel racefiets
da,s toch geen ,,oude fiets ,, ? 

Meer dan 25 jaar oud wordt in veel kringen al wel als "vintage" beschouwd.
Los daarvan: het is een mooie stalen fiets, en er wordt stevig op geboden. Steviger dan ik zou hebben verwacht. Vermoedelijk heeft de Campagnolo-groep die erop zit daar veel mee te maken.

Los daarvan: het is een mooie stalen fiets, en er wordt stevig op geboden. Steviger dan ik zou hebben verwacht. Vermoedelijk heeft de Campagnolo-groep die erop zit daar veel mee te maken.
- Elibert van Dalen
ik vermoed ook dat hij van de plaatser van dit bericht is.. tjah wat is veel, als je kijkt wat er voor een champion mondial gazelle geboden word zo af en toe. ook dat zijn flinke prijzen. merendeels bepaalt de afmontage de prijs. maar ook de buis kwaliteit en lugs waar de fiets mee is samengesteld uiteraard. door al die corona shit reizen de prijzen ook de pan uit voor sportfietsen.. bijv voor mtb,s en race..
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...

Scherp!Elibert van Dalen schreef: ↑12 jun 2021, 11.43 ik vermoed ook dat hij van de plaatser van dit bericht is..

Deze biedingen zitten nog wel boven Champion Mondial-niveau, zeker als je bedenkt dat er nog wel wat verschil zit tussen vraagprijzen en wat er werkelijk wordt geboden en betaald.Elibert van Dalen schreef: ↑12 jun 2021, 11.43 tjah wat is veel, als je kijkt wat er voor een champion mondial gazelle geboden word zo af en toe. ook dat zijn flinke prijzen. merendeels bepaalt de afmontage de prijs. maar ook de buis kwaliteit en lugs waar de fiets mee is samengesteld uiteraard. door al die corona shit reizen de prijzen ook de pan uit voor sportfietsen.. bijv voor mtb,s en race..
Niettemin een aardig frame. Ben wel benieuwd wie de bouwer is.
- Elibert van Dalen
het ging om een vergelijking niet om de waarde. voor een champion mondial vragen ze al teveel in mijn ogen.. en dat zijn nog productie frame,s... snel frame,s werden op maat en wens voor de klant gebouwd. en nu nog steeds, door jan van Dalen bekent van duell.
https://www.klassiekeracefiets.info/fietsmerken/snel/
https://www.klassiekeracefiets.info/fietsmerken/snel/
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

Jan van dalen maakt al een aantal jaar geen frames meer.
Hij heeft een fietsverhuur bedrijf in spanje
Zijn broertje Bredy heeft het bedrijf in hoek van Holland van hem overgenomen
Hij richt zich meer op spuiten van frames in plaats van frame bouw.
Hij heeft een fietsverhuur bedrijf in spanje
Zijn broertje Bredy heeft het bedrijf in hoek van Holland van hem overgenomen
Hij richt zich meer op spuiten van frames in plaats van frame bouw.
- Elibert van Dalen
ah oke ik wist niet dat hij al was gestopt. heb nog wel eens een duell gehad een tijdje.